PracaGrupypl.praca.dyskusjeWyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP") › Re: Wyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP")
  • Data: 2009-06-17 16:42:28
    Temat: Re: Wyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP")
    Od: r...@m...com szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik <s...@m...com> napisał w wiadomości

    > Ja nie twierdzę, że nie posiadasz. Twierdzę, że widocznie nie jest to warte
    > więcej niż wynagrodzenie minimalne.
    > W przeciwnym razie bez problemu znalazłbyś pracę za wyższą pensję, tak, jak
    > ją znajdują inni ludzie.

    Znajdują w większości przypadków po znajomości, z pominięciem drogi
    rekrutacyjnej.

    Bardzo dziwne rozumowanie, bo jak posiadasz wiedze i doświadczenie nawet nie
    wiadomo ile warte , ale nie posiadasz na to udkomunentowania, to jest tak
    jakbyś nic nie posiadał. *

    Niestety, droga do wszystkich lepiej płatnych ofert pracy rozpoczyna się od
    wysyłki CV mailem, a nie od telefonu i zgłoszenia się zaraz do firmy na
    rozmowę.

    * - nie dotyczy znajomości języków obcych.