PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wysyłanie CV

  • 1. Data: 2002-03-27 14:37:30
    Temat: Wysyłanie CV
    Od: "Mariusz" <n...@p...onet.pl>

    Witam !!
    Mam pytanko ! Jak powinien być prawidłowo sformułowany e-mail gdy chcę
    przesłać do jakiejś firmy swoje CV oraz list motywacyjny wcale nie na
    konkretne ogłoszenie i czy opłaca się taka forma szukania pracy ??

    pozdrawiam
    Mariusz

  • 2. Data: 2002-03-27 14:57:17
    Temat: Re: Wysyłanie CV
    Od: Lukasz Wojtow <l...@w...edu.pl>

    Mariusz <n...@p...onet.pl> wrote:
    > Witam !!
    > Mam pytanko ! Jak powinien by? prawid?owo sformu?owany e-mail gdy chc?
    > przes?a? do jakiej? firmy swoje CV oraz list motywacyjny wcale nie na
    > konkretne og?oszenie i czy op?aca si? taka forma szukania pracy ??
    oplaca sie, tylko nie oczekuj ze wszyscy odpowiedza, ale moze Ci sie
    zdarzyc, ze jedna z tych firm Cie zatrudni. Mnie to spotkalo i
    jestem zadowolony, tylko ze to bylo w pazdzierniku.
    glowa do gory, sformuluj ladne cv i list o sobie, daj do przeczytania
    10 znajomym i powiedz ze stawiasz piwo za kazdy blad, potem postaraj sie
    o adresy tych firm (najlepiej konkretnych dzialow o ile maja takie),
    zapakuj w ladne (tzn schludne i czyste, bez kwiatkow) koperty i czekaj
    na odpowiedzi.
    Lukasz

    --
    "... az w jedna krotka chwile, pojmiesz po co zyjesz ..."
    Perfect "Kolysanka dla nieznajomej"

  • 3. Data: 2002-03-27 16:20:01
    Od: "Krzysztof Kosminski" <k...@a...web.de>

    Użytkownik "Lukasz Wojtow" <l...@w...edu.pl> napisał w wiadomości

    Mariusz
> [...]

    Lukasz Wojtow

    > zapakuj w ladne (tzn schludne i czyste, bez kwiatkow) koperty i
    czekaj
    > na odpowiedzi.

    W jaki sposob e-maile pakuje sie w koperty?

    Krzysztof

  • 4. Data: 2002-03-27 16:24:42
    Od: "zubek" <c...@p...wprost.pl>

    Użytkownik Lukasz Wojtow <l...@w...edu.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a7smkd$h0f$...@t...euromedia.pl...
> [...]
    > o adresy tych firm (najlepiej konkretnych dzialow o ile maja takie),
    > zapakuj w ladne (tzn schludne i czyste, bez kwiatkow) koperty i czekaj

    No to niech mnie ktoś oświeci:
    Jak zapakować e-mail w kopertę?
    zub.

  • 5. Data: 2002-03-27 16:25:18
    Od: "zubek" <c...@p...wprost.pl>

  • 6. Data: 2002-03-27 20:29:52
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kosminski"

    > W jaki sposob e-maile pakuje sie w koperty?

    - w html-u mozna uzywać "ozdobnego papieru" - tyle że to nie całkiem
    koperta ;-))

    - właściwym odpowiednikiem koperty jest szyfrowanie kluczem publicznym
    odbiorcy - i tylko odbiorca będzie to mógł przeczytać.
    Na dobrą sprawę wysyłanie swojego cv swykłym mailem to tak jak pisanie
    go na kartce pocztowej, ja bym nie chciał żeby świat znał wszystkie
    szczegóły życiorysu, adres i zdjęcie - lubię odrobinę prywatności.
    Tak samo jak nie wypelnia sie danych osobowych lub finansowych na otwartych
    stronach www tylko na szyfrowanych SSL-em - poproś więc grzecznie o klucz
    publiczny odbiorcy CV - jak go nie będzie miał po 31 VIII br to tak jakby
    się nie umiał podpisać albo nie mógł znaleźć swojej pieczątki - będzie mu
    wstyd i zobaczy że ty znasz się na ochronie tajemnic
    *** blad ***

  • 7. Data: 2002-03-27 21:33:06
    Od: "ro__man" <r...@p...onet.pl>

    > No to niech mnie ktoś oświeci:
    > Jak zapakować e-mail w kopertę?
    > zub.

    A no tak:
    1) piszesz e-maila
    2) drukujesz e-maila
    3) wkładasz do koperty e-maila
    4) wysyłasz pocztą e-maila:))

  • 8. Data: 2002-03-28 07:27:02
    Od: Lukasz Wojtow <l...@w...edu.pl>

    zubek <c...@p...wprost.pl> wrote:
    > No to niech mnie kto? o?wieci:
    > Jak zapakowa? e-mail w kopert??
    moja odpowiedz dotyczyla _TYLKO_ czesci pytania "czy warto". Ja wysylalem
    na papierze i odnioslo spodziewany skutek.
    jak ktos chce moze drukowac emaila, jak ktos chce moze wysylac emailem, ale
    ja bym wolal dostac cv + list na papierze. po pierwsze mozna sie podpisac,
    po drugie kiedy dostaje 200 maili dziennie z czego 5 to spam, to przyslanie
    oferty emailem potraktowalbym jako kolejny spam. ale zaznaczam ze ja nie
    jestem pracodawca wiec moze sie nie znam.
    pozdroowka i zycze znalezienia pracy (tym ktorzy szukaja)
    Lukasz