PracaGrupypl.praca.dyskusjeWysyłanie CV › Re: Wysyłanie CV
    From: "blad" <b...@W...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wysyłanie CV
    Date: Wed, 27 Mar 2002 21:29:52 +0100

    Użytkownik "Krzysztof Kosminski"

    > W jaki sposob e-maile pakuje sie w koperty?

    - w html-u mozna uzywać "ozdobnego papieru" - tyle że to nie całkiem
    koperta ;-))

    - właściwym odpowiednikiem koperty jest szyfrowanie kluczem publicznym
    odbiorcy - i tylko odbiorca będzie to mógł przeczytać.
    Na dobrą sprawę wysyłanie swojego cv swykłym mailem to tak jak pisanie
    go na kartce pocztowej, ja bym nie chciał żeby świat znał wszystkie
    szczegóły życiorysu, adres i zdjęcie - lubię odrobinę prywatności.
    Tak samo jak nie wypelnia sie danych osobowych lub finansowych na otwartych
    stronach www tylko na szyfrowanych SSL-em - poproś więc grzecznie o klucz
    publiczny odbiorcy CV - jak go nie będzie miał po 31 VIII br to tak jakby
    się nie umiał podpisać albo nie mógł znaleźć swojej pieczątki - będzie mu
    wstyd i zobaczy że ty znasz się na ochronie tajemnic
    *** blad ***