PracaGrupypl.praca.dyskusje › trzynastka w zakładach pracy

  • 1. Data: 2002-03-27 14:26:00
    Temat: trzynastka w zakładach pracy
    Od: <k...@p...onet.pl>

    Czy przyznanie trzynastki w zakładach pracy jest zależne od ilości dni na
    zwolnieniu chorobowym? Mój mąż nie dostał trzynastki, ponieważ był 1,5 m-ca w
    poprzednim roku na chorobowym.

  • 2. Data: 2002-03-28 12:12:34
    Temat: Re: trzynastka w zakładach pracy
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl>

    Użytkownik <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości:
    > Czy przyznanie trzynastki w zakładach pracy jest zależne od ilości dni na
    > zwolnieniu chorobowym? Mój mąż nie dostał trzynastki, ponieważ był 1,5
> [...]
    Kwestie premii o dodatków są regulowane przepisami (regulaminem) konkretnego
    zakładu. Takie posunięcia są formą motywacji aby nie chodzić na zwolnienia.
    W zakładzie gdzie pracowali moi rodzice dodatko do pensji były co miesiąc
    dla osób które go przepracowały w całości bez zwolnienia lekarskiego.

    Serwiz