PracaGrupypl.praca.dyskusjeWysylacie listy motywacyjne? › Re: Wysylacie listy motywacyjne?
    From: "Jackare" <1...@1...tralala.com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wysylacie listy motywacyjne?
    Date: Fri, 18 Mar 2011 21:01:05 +0100

    Użytkownik "Kapsel" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:u0egmw1mb5j5
    > CV jest trochę "odczłowieczonym" dokumentem, i w naturalny wręcz sposób
    > czułem potrzebę przedstawienia się. Stąd w paru zdaniach zawsze w mailu
    > opisywałem co i dlaczego przysyłam, gdzie znalazłem ogłoszenie i dlaczego
    > mięliby zaprosić mnie na rozmowę.
    > Zazwyczaj działało :)

    a ogólnie to niezła jest zabawa z czytania listów motywacyjnych.
    Poprzeklejane treści, niepasujące nazwy stanowisk, wyjęte z życia zwroty i
    frazesy i wśród dziesiątek stron byle czego zawsze kilka fajnych listów od
    fajnych ludzi którzy wiedzą co napisać, jak napisać i jak sprawić by było i
    profesjonalnie i naturalnie, bezpretensjonalnie i zachęcająco. Prawie w
    skali 1:1 jakość listów przekłada się na jakość rozmowy z kandydatem. Jeżeli
    ktoś nie ma do powiedzenia czegoś od siebie to niech lepiej może LM nie
    pisze bo po kilku nieumiejętnych modyfikacjach tej samej treści pod
    wymagania dotyczące różnych stanowisk wychodzą kloce i babole nie do
    przejścia