PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wyrżnąć wszystkich bezrobotnych!!!

  • 1. Data: 2002-08-28 21:36:28
    Temat: Wyrżnąć wszystkich bezrobotnych!!!
    Od: "Wkurzona" <f...@N...gazeta.pl>

    Ochłaptusom nie chce sięnawet paluchem kiwnąć i za łopatę wziąć, pracy
    narzekają, że nie ma, a ulice brudne, żebrają tymczasem gdzie się da i
    spokojnym ludziom nie dadzą przejść, śmierdziuchy zaplchlone. Powinni
    wprowadzić eutanazje i uśpić jak zwierzęta. Na cholera ja takie podatki płacę
    na socjal temu plugactwu. Fee...

  • 2. Data: 2002-08-28 22:48:23
    Temat: Re: Wyrżnąć wszystkich bezrobotnych!!!
    Od: "Lia" <L...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wkurzona" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > spokojnym ludziom nie dadzą przejść, śmierdziuchy zaplchlone. Powinni
    > wprowadzić eutanazje i uśpić jak zwierzęta. Na cholera ja takie podatki

    PLONK
    i skierowani e na leczenie

  • 3. Data: 2002-08-29 01:11:56
    Od: "fenris" <f...@s...pl>

    > wprowadzić eutanazje i uśpić jak zwierzęta. Na cholera ja takie podatki
    płacę
    > na socjal temu plugactwu. Fee...

    ciekawe czy bys krzyczala tak gdybys to ty byla po tej drugiej stronie??
    dzisiaj masz prace a jutro lecisz na bruk. jak ci to tak przeszkadza to
    zmien kraj na jakis z ustrojem socjalistycznym - tam wszyscy maja po
    rowno:))))

    fenris

  • 4. Data: 2002-08-29 06:07:32
    Od: "Krzysiek" <k...@d...prv.pl>

    > płacę

    Płacisz podatki?? Taaa..... A pewnie teraz sie zgłosisz do Kołodki, zeby za
    7,5% dostać "amnezje" podatkową, prawda ?

    Krzysiek

  • 5. Data: 2002-08-29 06:54:01
    Temat: NIE KARMIC TROLLA!!!
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl>

  • 6. Data: 2002-08-29 07:26:43
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wkurzona" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Ochłaptusom nie chce sięnawet paluchem kiwnąć i za łopatę wziąć, pracy
    > narzekają, że nie ma, a ulice brudne

    A kto im za to da choć miske ryzu? Pretensje do władz, które zamiast płacić
    za robotę (np. sprzątanie ulic) płacą za szkolenia bezrobotnych.

  • 7. Data: 2002-08-29 09:03:39
    Od: "chlodny_" <c...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > spokojnym ludziom nie dadzą przejść, śmierdziuchy zaplchlone. Powinni
    > wprowadzić eutanazje i uśpić jak zwierzęta. Na cholera ja takie podatki

    jasne.... a bandytom, zlodziejom i mordercom amnestie - albo chociaz 5*
    wiezienie
    a do tego kawior i szampan, panienki i saune ;->

  • 8. Data: 2002-08-29 11:03:39
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    Wkurzona to ty możesz być ale na swój plugawy jęzor Trollu jeden !!!

    Wrangler