PracaGrupypl.praca.dyskusjeWypowiedzenie umowy o pracę › Re: Wypowiedzenie umowy o prac
    From: "KASIA" <k...@v...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wypowiedzenie umowy o prac
    Date: Sun, 25 Sep 2005 22:15:37 +0200

    1) Niepełny miesiąc pracy należy ując wyliczając urlop wypoczynkowy
    proporcjonalnie (nawet jeśli byłby to np. 10 dzień danego miesiąca. Ma to
    odniesienie zarówno do miesiąca w którym powstał stosunek pracy, jak i się
    zakończył).

    2) Proponuję złożyc owo wypowiedzenie prosząc o urlop wypoczynkowy w okresie
    wypowiedzenia. Pracodawca może na to jednak nie wyrazić zgody i wypłacić z
    ustaniem stosunku pracy ekwiwalent.

    Pozdrawiam