PracaGrupypl.praca.dyskusjeWypowiedzenie umowy o pracę › Wypowiedzenie umowy o pracę
  • Data: 2005-09-25 18:51:18
    Temat: Wypowiedzenie umowy o pracę
    Od: seba <s...@w...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Chcę odejść z firmy (pierwsza w życiu umowa o pracę). W umowie mam 2
    tygodnie wypowiedzenia. Pracuję od lutego (wcześniej ciule przez 6
    miesięcy trzymali mnie na umowie-zlecenie). Wykorzystałem 5 dni urlopu
    (przysługuje mi 20 w roku).
    Czy niepełny miesiąc (jutro będzie 26 września - planuję złożyć
    wypowiedzenie) liczy się do urlopu?
    Czyli czy mam 8,3(3) dnia (20/12*8-5) czy 6,6(6) (20/12*7-5) dnia
    Czy mogę zawrzeć w wypowiedzeniu takie coś:
    "Wnoszę o wliczenie zaległego urlopu w wymiarze ... dni w okres
    wypowiedzenia."?
    Albo inaczej: jak najszybciej odejść z firmy?
    Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź.