PracaGrupypl.praca.dyskusjeWypowiedzenie umowy na czas określony › Re: Wypowiedzenie umowy na czas określony
  • Data: 2005-11-21 13:15:50
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy na czas określony
    Od: "Pyton" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michal" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:37e6.000001a5.4380eba4@newsgate.onet.pl...
    > Witam serdecznie,
    >
    > Zawarłem umowę o pracę na czas określony 1 rok (od 1 kwietnia do 31 marca).
    > Proszę o informacje - jaki okres wypowiedzenie obowiązuje mnie. Z tego co
    > znalazłem to dwutygodniowy, ale również były inne źródła o innym czasie
    > wypowiedzenia.
    >
    > --

    Jeżeli umowa jest zawarta na czas czas określony to nie można jej rozwiązać
    jednostronnie przed upływem terminu, chyba, że w umowie jest zawarta odpowiednia
    klauzula dot. czasu wypowiedzenia. Jednostronnie tzn. przez wypowiedzenie
    przcownika lub pracodawcy. W grę wchodzi (chyba) tylko rozwiązanie umowy za
    porozumieniem stron. Jeżeli się mylę to proszę o poprawienie.
    pozdrawiam
    Pyton