PracaGrupypl.praca.dyskusjeWypowiedzenie....prace - data? › Re: Wypowiedzenie....prace - data?
  • Data: 2003-04-08 12:46:43
    Temat: Re: Wypowiedzenie....prace - data?
    Od: "marek_rzepecki" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sądzę, że jest ok. W okres pracy wlicza się okres wypowiedzenia,
    > podejrzewam, że miesięczny, a to że była na urlopie nie ma zanczenia.
    > przecież jak bierzesz urlop to dalej jesteś pracownikiem.
    > Z dnia na dzień to pracę kończy się dyscyplinarnie zazwyczaj.
    > Pieniądze za ten okres też powinna normalnie otrzymać.
    > No chyba, że jest coś o czym nie napisałeś.

    A przepraszam moglem namieszac bo nie orientuje sie za bardzo w tym-pacowac
    jeszcze nie pracuje, a zostaubym "powieszony" gdybym zle zalatwiu ta sprawe
    jak ona wroci z Niemiec. Tzn. Miala urlop - "chorowala na pluca..:))" od
    gdzies listopada 2001 do wlasnie slawetnego 10.01.2002 i wlasnie z tym dniem
    rozwiazala umowe z zakl. pracy za obopulnym porozumieniem - tak wyczytalem z
    swiadectwa parcy. Natomiast oni na rozliczeniu wpisali date do 28.02.2002
    wliczajac jej chyba dni urlopu ktore nie wykorzystala ( w sumie bylo ich
    troche). Czy te dni nie powinny byc wliczone tez w swiadectwie parcy? W/g
    mnie to nie chyba ale siostra wrzeszczy sms-ami z Niemiec ze mam isc sie
    klucic z "tymi kwokami". Notabene obie panie "wsiadly na mnie" i tez jakos
    namieszaly mi w glowie o swojej racji. Stad wlasnie moje pytanie.

    > Nie rozumiem tego zdania.
    > Świadectwo pracy masz. Co tam jest napisane? do kiedy pracowała.

    od .....kiedys tam do 10.01.2002. A chodzi o to ze w rozliczeniu rocznym z
    zakladu pracy ma date pracy od 01.01.2002 - 28.02.2002 a na swiadectwie
    pracy do 10.01.2002. To jakos nie koliduje?

    > Jakie wniosku do Urzędu Skarbowego.
    > ja też nic nie rozumiem.
    > Weź parę głębokich wdechów, policz do 10-ciu i zacznij jeszcze raz od
    > początku
    .....:))) no sprezylem sie jako moglem, byc moze nadal zamieszanr - jeźli
    tak to przepraszam. Pozdrawiam
    marek