PracaGrupypl.praca.dyskusjeWypowiedzenie a porozumienie stron (co z zasilkiem) › Re: Wypowiedzenie a porozumienie stron (co z zasilkiem)
  • Data: 2003-07-08 21:59:37
    Temat: Re: Wypowiedzenie a porozumienie stron (co z zasilkiem)
    Od: r...@r...pl szukaj wiadomości tego autora

    > PS Jesli czyta to ktos, kto moze udzielic mi profesjonalnej, popartej
    > odpowiednimi przepisami porady, jestem w stanie ja (w pewnym skromnym
    > stopniu) sfinansowac.

    przypadek jest na tyle powazny/szczegolny, ze opieranie sie na opiniach z grupy
    moze byc niezdrowe.
    Moze w Urzedzie Bezrobocia bedzie prawnik ktory po zapoznaniu sie
    z _tym konkretnym_ przypadkim cos poradzi?
    a jak nie to PIP - tam na pewno jest prawnik z ktorym mozna o tym pogadac...
    (za darmo)

    pozdrawiam

    romekk