PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypowiedzenie ...

  • 11. Data: 2005-07-22 19:48:42
    Temat: Re: Wypowiedzenie ...
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 22 Jul 2005 19:36:28 +0200, "Jotte"
    <t...@W...pl> zakodował:

    >Czas trwania i prawidłowść przeprowadzenia procedury. I to do absurdalnych
    >wartości w obie strony.

    W żaden sposób brak odpowiedzi nie wpływa na terminy wypowiedzenia.

    >A to tylko częśc prawdy, bo istnieją sytuacje, że zalicza sie także okres
    >pracy u poprzedniego pracodawcy. Przeczytaj.

    Gdybym w na każde pytanie odpowiadał uwzględniając wszelkie możliwe
    sytuacje to zamiast jednego zdania byłoby 120 stron.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 12. Data: 2005-07-22 21:06:21
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:a8j2e15t7v9n429nrpeda5k9m6if19ajqo@4ax.com Kaizen
    <x...@c...sz> pisze:

    > absurdalnych wartości w obie strony.
    > W żaden sposób brak odpowiedzi nie wpływa na terminy wypowiedzenia.
    Nie pisałem nic o wpływie braku odpowiedzi na na terminy wypowiedzenia.
    Pisałem, że może doprowadzić do absurdów proceduralnych. Mogę przykład
    podać, ale jestem pewien że i bez tego rozumiesz o co mi chodzi, więc sobie
    daruję.

    > Gdybym w na każde pytanie odpowiadał uwzględniając wszelkie możliwe
    > sytuacje to zamiast jednego zdania byłoby 120 stron.
    A czym się kierujesz dokonując selekcji? I jesteś pewien, że to trafne
    kryteria?
    Osobiście staram się unikać takich uproszczeń podając konkretne zapisy
    prawne.

    Jotte

  • 13. Data: 2005-07-22 22:56:00
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 22 Jul 2005 23:06:21 +0200, "Jotte"
    <t...@W...pl> zakodował:

> [...]
    >podać, ale jestem pewien że i bez tego rozumiesz o co mi chodzi, więc sobie

    Jakich?

    >Osobiście staram się unikać takich uproszczeń podając konkretne zapisy
    >prawne.

    To podaj wreszcie podstawę tego miesiąca na odpowiedź.

  • 14. Data: 2005-07-23 08:01:31
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:4au2e1hgr3o9s2neq02raac06ofdmgjo7l@4ax.com Kaizen
    <x...@c...sz> pisze:

    > Jakich?
    Np. pracownik składa propozycję rozwiązania umowy za porozumieniem 20.05.
    Brak terminu na odpowiedź i w ogóle brak konieczności odpowiadania, więc
    21.09 uznaje, że pracodawca sie nie zgodził. A on nawet jeszcze nie zdążył
    przeczytać.

    > To podaj wreszcie podstawę tego miesiąca na odpowiedź.
    O ile zasadna jest teza o administracyjnym trybie załatwiania takich spraw
    (a tego jak pisałem na nie jestem pewien) to zapewne KPA art. 35 §3
    Tak jest przyjęte w jednym z moich miejsc pracy (nie jest to organ
    administracji publicznej i mamy radcę prawnego).

    Jotte