PracaGrupypl.praca.dyskusjeWypowiedzenie... › Re: Wypowiedzenie...
    From: Daniel <dpilat@(nospam)konto.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wypowiedzenie...
    Date: Fri, 26 Mar 2004 13:04:14 GMT

    In article <c4193l$r03$3@opal.futuro.pl>, c...@t...cy says...
    > Dnia 04-03-26 13:30, osoba przedstawiaj?ca się jako "Daniel" napisała co
    > następuje:

    > Tak, oczywi?cie. ?wiadectwo należy się bez względu na okres trwania
    > pracy. Nawet przy umowie o pracę trwaj?cej parę dni ?wiadectwo pracy
    > powinno być wydane.
    >
    > Pozdrawiam

    jezli moja obecnosc w pracy nie bedzie mozliwa gdyz jestem chory i
    bede jeszcze długo na zwolnieniu to czy mogę wysłać taki list do firmy
    czy choroba moze być argumentem do porozumienia ???

    A chcialem spytać czy podczas zwolnienia pracodawca nie moze mnie
    zwolnić nawet jezli to jest umowa na czas okreslony na 6 miesiecy ?

    Daniel