PracaGrupypl.praca.dyskusjeWypowiedzenie... › Re: Wypowiedzenie...
    From: Daniel <dpilat@(nospam)konto.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wypowiedzenie...
    Date: Fri, 26 Mar 2004 12:44:32 GMT

    In article <c417sm$d81$3@inews.gazeta.pl>, k...@p...gazeta.pl
    says...

    > I w odpowiedzi mozesz dostac informacja "nie wyrazamy zgody, prosimy
    > przystapic do obowiazkow"
    >
    > I czy na czas okreslony dostaje ?wiadectwo
    >
    > Naturalnie

    A jezli moja obecnosc w pracy nie bedzie mozliwa gdyz jestem chory i
    bede jeszcze długo na zwolnieniu to czy mogę wysłać taki list do firmy
    czy choroba moze być argumentem do porozumienia ???

    A chcialem spytać czy podczas zwolnienia pracodawca nie moze mnie
    zwolnić nawet jezli to jest umowa na czas okreslony na 6 miesiecy ?

    Daniel