PracaGrupypl.praca.dyskusjeWypowiedzenie... › Re: Wypowiedzenie...
    From: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wypowiedzenie...
    Date: Fri, 26 Mar 2004 13:31:04 +0100

    Użytkownik Daniel napisał:
    > Pracuję w firmie na umowę na czas określony umiwa zaczeła się 12.01.2004
    > i ma trwac do 12 lipca 2004 aktualnie jestem na zwolnieniu chorobowym i
    > znalazłem lepszą pracę czy podczas zwolnienia chorobowego mogę wysłac
    > wypowiedzenie umowy \?? jezeli tak to kiedy mam to zrobic
    >
    > Daniel
    W umowie na czas okreslony ponizej pol roku nie masz wypowiedzenia
    (chyba ze na zasadzie porozumienia z pracodawca, lub jesli wypowiadasz z
    powodu nieplacenia pensji w terminie, lub zostajesz zwolniony
    dyscyplinarnie) powyzej pol roku jest dwutygodniowy okres wypowiedzenia.
    Sprawdz tekst podpisanej umowy, moze jest tam wpisany mozliwy termin
    wypowiedzenia, wtedy moglbys wypowiedziec opierajac sie na tym.
    Krzysztof