PracaGrupypl.praca.dyskusjeWypowiedzenie... › Re: Wypowiedzenie...
  • Data: 2004-03-26 12:29:23
    Temat: Re: Wypowiedzenie...
    Od: Daniel <dpilat@(nospam)konto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <c41784$d81$2@inews.gazeta.pl>, k...@p...gazeta.pl
    says...

    > W umowie na czas okreslony ponizej pol roku nie masz wypowiedzenia
    > (chyba ze na zasadzie porozumienia z pracodawca, lub jesli wypowiadasz z
    > powodu nieplacenia pensji w terminie, lub zostajesz zwolniony
    > dyscyplinarnie) powyzej pol roku jest dwutygodniowy okres wypowiedzenia.
    > Sprawdz tekst podpisanej umowy, moze jest tam wpisany mozliwy termin
    > wypowiedzenia, wtedy moglbys wypowiedziec opierajac sie na tym.
    > Krzysztof

    A jezeli to jest kolejna umowa po umowie na 3 miesiace była wczesniej to
    rozumiem nie ma znaczenia ?
    Prosze powiedzcie mi jeszcze jezli na umowie byłby napisany jakis okres
    wypowiedzenia to skladam kiedy wypowiedzenie?
    A jezeli go nie ma to co powiniem zrobic poprostu napisac pismo ze
    prosze o rozwiązanie umowy ? I czy na czas okreslony dostaje świadectwo
    pracy ?

    Daniel