PracaGrupypl.praca.dyskusjeWypadek właściciela firmy › Re: Wypadek właściciela firmy
  • Data: 2003-05-19 16:30:11
    Temat: Re: Wypadek właściciela firmy
    Od: Zdzisław <s...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu Mon, 19 May 2003 10:37:09 +0200, "Alicja" <a...@o...pl>
    napisał:

    >Z tego co mi sie przydażylo to dostanie jesli ulegl w drodze do lub z pracy
    >lub w pracy.
    >Poza tym za zwolnienie.
    Według mnie Rozporządzenie cytwoane przeze mnie wcześniej mam
    zastosowanie gdyż:
    § 1. Rozporzadzenie stosuje si´ do zdarzef wymienionych
    w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 30 paedziernika
    2002 r. o ubezpieczeniu spo?ecznym z tytu?u wypadków
    przy pracy i chorób zawodowych, zwanej dalej "ustawa",
    które nastapi.y w okresie ubezpieczenia wypadkowego
    osób nieb´dacych pracownikami.

    Z poważaniem