PracaGrupypl.praca.dyskusjeWynagrodzenie za weekendową przerwę w L4 › Re: Wynagrodzenie za weekendowš przerwę w L4
    From: badzio <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wynagrodzenie za weekendowš przerwę w L4
    Date: Wed, 10 Dec 2008 22:22:00 -0800 (PST)

    On 10 Gru, 21:48, Kaizen <x...@c...sz> wrote:
    > Pracownik choruje sobie - długo. Przy czym jedno zwolnienie kończy mu
    > się w piątek (np. 14 listopada 2008) a kolejne zaczyna w poniedziałek
    > (np. 17 listopada 2008).
    >
    > Czy i na podstawie jakich przepisów należy mu się jakieś (jakie?)
    > wynagrodzenie za pracę?

    Chodzi Ci o ten weekend pomiedzy jednym a drugim zwolenieniem, tak? (w
    tresci posta wprost tego nie widze, po temacie sie domyslilem :) )
    Ostatnio mialem taka sytuacje ze sie rozchorowalem, dostalem
    zwolenienie do piatku. Niestety nie przeszlo mi, w poniedzialek
    poszedlem znow do lekarza, po kolejne zwolnienie. Myslalem ze dostane
    zwolnienie od poniedzialku, pani doktor powiedziala mi ze musi dac mi
    od soboty, poniewaz to jest to samo schorzenie to nie moze byc przerwy
    weekendowej (wlasnie ze wzgledu na zus). A jakby zrobila przerwe, to
    ja by scignal zus a mi i tak pracodawca dalby za weekend 80% pensji.