PracaGrupypl.praca.dyskusjeWynagrodzenie za weekendową przerwę w L4 › Re: Wynagrodzenie za weekendowš przerwę w L4
  • Data: 2008-12-14 19:10:07
    Temat: Re: Wynagrodzenie za weekendowš przerwę w L4
    Od: Kaizen <x...@c...sz> szukaj wiadomości tego autora

    Pieknego dnia Sun, 14 Dec 2008 19:04:24 +0100, "Nikiel ;)"
    <n...@O...poczta.fm> zakodowal:

    >Kwotę normalnego wynagrodzenia liczy się następująco:
    >3000/30 (30-niezależnie od ilosci dni w miesiącu, czy 30, 31, 28/
    >=100

    I tu mam nie spójność. Bo przy liczeniu wynagrodzenia liczy się czas
    pracy - przelicza na dni i godziny zgodnie ze wskaźnikiem. Czyli AFAIR
    w tym roku 22 dni x 8 godzin i mamy stawkę godzinową.

    >Tak się liczy, jeżeli ktoś jest wynagradzany w kwocie miesięcznej.
    >Jest to dokładnie określone w przepisach.

    Masz na myśli ten art. 11, czy jakieś inne (jakie) przepisy?

    W tym artykule moją wątpliwość budzi " _za_przepracowaną_część
    miesiąca".

    A jeżeli pracownik przez pozostałą część miesiąca miał same weekendy,
    urlop wychowawczy czy też inne nieobecności - ale nie przepracował w
    danym miesiącu ani jednego dnia, to czy podpada pod ten artykuł?
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded