PracaGrupypl.praca.dyskusjeWynagrodzenie za urlop › Re: Wynagrodzenie za urlop
    From: "Zosia Kozłowska" <z...@g...SKASUJ.TO.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wynagrodzenie za urlop
    Date: Mon, 13 Oct 2003 20:06:54 +0000 (UTC)

    grzesiek <p...@N...interia.pl> napisał(a):

    > Witam!
    >
    > Z gory przepraszam za powielanie watku, ktory bardzo czesto sie przewija,
    > ale nigdzie nie znalazlem odpowiedzi na nurtujace mnie pytanie.
    >
    > A mianowicie podstawowe moje pytanie: czy wynagrodzenie za urlop jest
    > dodatkowa placa otrzymywana podczas urlopu? Czy bedec na urlopie otrzymujemy
    > "normalne" wynagrodzenie + wynagrodzenie za urlop. W moim zakladzie pracy
    > pensja skalda sie z podstawy + premii uznaniowej. Bedac na urlopie kazdy
    > pracownik otrzymuje: podstawe + premie + najprawdopodobniej wynagrodzenie
> [...]

    Starsznie skomplikowany ten system wynagradzania.

    Za czas urlopu pracownikowi przysługuje wynagrodzenie,.... obliczane na
    podstawie przeciętnego wynagrodzenia (w Twoim wypadku podstawa + premia) z
    okresu 3 miesięcy poprzedzających miesiąc rozpoczęcia urlopu. Dzieli się to
    na określoną (nie pamiętam dokładnie sposobu)i mnoży przez ilość dni urlopu
    wykorzystanego. Do tego dodaje się wynagrodzenie za dni przepracowane.
    I niestety nic więcej.
    W przypadku osób, których wynagrodzenie nie jest jednakowe co miesiąc -
    najlepiej pójść na urlop po miesiącach "tłustych" płacowo.