PracaGrupypl.praca.dyskusjeWynagrodzenie za urlop › Re: Wynagrodzenie za urlop
  • Data: 2003-10-13 20:06:51
    Temat: Re: Wynagrodzenie za urlop
    Od: "Majgocha" <m...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lesio5" <I...@w...peel> napisał w wiadomości
    news:bmeakl$5hq$3@news.onet.pl...

    > Użytkownik "grzesiek" <p...@N...interia.pl> napisał w wiadomości

    > otrzymujemy
    >
    > Tak. W Holandii...
    > W Polsce - nie.
    >
    > --
    > Leszek Grelak vel Lesio5
    > Liczba osób ograniczonych jest nieograniczona - RMG
    >
    > Po co te złośliwości - nie każdy musi być prawnikiem specjalizyjącym się w
    prawie pracu, szczególnie jeżeli firma robi takie przedziwności w naliczniu
    urlopu.
    Grześku
    Nie ma mowy o żadnym ekwiwalencie czy dodatkowym wynagrodzeniu.
    Jak oblicza się urlop pisałam parę dni wcześniej.
    Urlop musi być wykorzystany w naturze dopuki pozostajesz w zatrudnieniu. Nie
    można się go zrzec, ani wziąć za niego ekwiwalentu. Nie może Ci też nikt
    potrącać czegokolwiek z następnej pensji.
    Premii jako takiej nie bierzesz w czasie urlopu, ale liczy się ona do
    obliczania dniówki urlopowej z poprzednich 3-ch miesięcy.
    Pozdrawiam - bezstresowego wypoczynku
    Majgocha.