PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wynagrodzenie sędziego.

  • 1. Data: 2008-12-03 18:55:04
    Temat: Wynagrodzenie sędziego.
    Od: Grandalf <g...@g...com>

    Witam! Zastanawiam mnie ile może zarabiać sędzia piłki siatkowej na
    poszczególnych
    szczeblach sportowych? Orientuje sie ktoś? Czy zależne jest to też np
    od województwa? Gdzie w okolicach Katowic organizowane są wyjazdy,
    albo szkolenia na miejscu aby nabyć takowe uprawnienia?

  • 2. Data: 2008-12-03 19:14:02
    Temat: Re: Wynagrodzenie sędziego.
    Od: "Depesz" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grandalf" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    j.googlegroups.com...
[...]

    Pewnie informacja bedzie na stronie wojewodzkiego/okregowego zwiazku
    siatkowki.

  • 3. Data: 2008-12-03 20:40:15
    Od: Grandalf <g...@g...com>

    > Pewnie informacja bedzie na stronie wojewodzkiego/okregowego zwiazku
    > siatkowki.

    Jak np http://www.szps.pl/ - niestety nic konkretnego nt wynagrodzeń
    nie znalazłem. Może ktoś się podzielić z doświadczenia, albo
    słyszanych informacji?

  • 4. Data: 2008-12-03 21:41:58
    Od: Grandalf <g...@g...com>

    Ok, co do wynagrodzenia to znalazłem, ale w kwestii uzyskania
    uprawnień, szkolenia nic konkretnego.

  • 5. Data: 2008-12-04 14:07:56
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 3 Gru, 22:41, Grandalf <g...@g...com> wrote:
    > Ok, co do wynagrodzenia to znalazłem, ale w kwestii uzyskania
    > uprawnień, szkolenia nic konkretnego.

    Nie prosciej bedzie zadzwonic i dowiedziec sie 'u zrodla'?

  • 6. Data: 2008-12-06 19:15:05
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Grandalf <g...@g...com> napisał(a):
    > Ok, co do wynagrodzenia to znalazłem, ale w kwestii uzyskania
    > uprawnień, szkolenia nic konkretnego.

    to znajdz czas i podziel sie informacja :)

    Piotr Żebrowski

  • 7. Data: 2008-12-28 21:07:48
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    > Wynagrodzenie sędziego.

    Jakie by nie było to jest zbyt duże w tym skorumpowanym światku.

    Sędziowieza kraty !!!

    Zamienić sądy na więzienia. Wystarczy wstawić kraty.

    Nie będzie kłopotu z łapaniem drani: sędziowie, prawnicy, adwokaci już tam
    są.

    _____ ZAMIENIĆ SĄDY NA WIĘZIENIA.!!!!____

    A sędziowie powinni płacić dodatkowo, poza karą pozbawienia wolności

    odszkodowania za niezgodne z prawem bandyckie wyroki.

    (to apropo wynagrodzenia)

    Stokrotka

    --
    (tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
    Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo