PracaGrupypl.praca.dyskusjeWynagrodzenie informatyka › Re: Wynagrodzenie informatyka
  • Data: 2005-02-15 11:48:41
    Temat: Re: Wynagrodzenie informatyka
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 15 Feb 2005 11:56:15 +0100, na pl.praca.dyskusje, Adam Liberacki
    napisał(a):

    > Chciałbym zapytać grupowiczów o kwestie wynagrodzenia
    > inforamtyka-administratora, a właściwie premiowanie.
    > Chciałbym uniknąć sytuacji, że taki człowiek ma
    > stałą pensję (pracuje czy leży).
    > Oczywiście ma jakieś podstawowe wynagrodzenie.
    > Ale nie bardzo wiem od czego miałyby zależeć premie.
    > Od czego uzależnić wysokość premii?

    Informatyk to taki dziwny zawod, ze bez przerwy trzeba sie uczyc. I to nie
    jak angielskiego - przypominac zeby nie zapomniec. Tu trzeba bez przerwy
    sie rozwijac i to intensywnie, bo inaczej wypadnie sie z tematu.

    Czesto sie ludziom wydaje, ze taki admin to lezy i nic nie robi. Siec
    skonfigurowana, dziala wszystko, wiec za co mu placic? Ano, za ten rozwoj i
    bezpieczenstwo calosci. I za BRAK awarii. Oczywiscie ze jakies zdazyc sie
    moga, ale im mniej ich tym wiecej placic sie powinno.

    Jesli zamierzasz swojego administratora premiowac za nieprzewidziane
    problemy i pady sieci, to licz sie z tym ze co tydzien cos sie wydarzy. A
    chodzi chyba wlasnie o to zeby sie nie dzialo?
    Wiec nie skap mu wyplaty, pozwol sie rozwijac i zyc na poziomie, a jesli
    dobrales odpowiedniego admina, Twoja siec bedzie sluzyc firmie, a nie
    generowac premie.

    --
    Kapsel
    kapsel(malpka)op.pl