PracaGrupypl.praca.dyskusjeWymogi pracodawcy › Re: Wymogi pracodawcy
  • Data: 2004-11-14 18:35:49
    Temat: Re: Wymogi pracodawcy
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Aha o to chodzi. Oczywiscie stałe podwyzszenie pensji o 250 brutto co
    >miesiąc. Wiesz mam zdecydowanie wazniejsze wydatki niz kupno sredniej klasy
    >garnituru a to koszt. 700 zł -2000 zł.

    Rozumiem ze najwiekszym problemem jest koszt tego garnituru. Proponuje
    poszukac jakiegos taniego.
    Np. w Zielonej Gorze jest sklep na Kupieckiej - "Joker", mozna tam
    kupic dobry garnitur za 220zl, z kamizelka chyba 270 (ja kupowalem
    pare miesiecy temu i zaplacilem ponizej 300zl) - oczywiscie nie
    sugeruje zebys popierdzielal z drugiego kranca Polski na zadupie po
    garnitur - mowie tylko ze jesli dobrze poszukasz to pewnie znajdziesz
    cos u siebie w okolicy (a moze masz rodzine w Zielonej i kupia ci ten
    garnitur i podrzuca przy okazji?).
    Napisz skad jestes i moze ktos na grupie podpowie ci gdzie mozesz
    kupic cos taniego.

    >Teoretycznie ja decyduje. Ale pracodawca jesli chce to moze tak mnie
    >"urządzić" ze albo zaloze krawat albo znajdzie powód zeby dac mi
    >wypowiedzenie. A u nas w pracy mozna wyleciec z dnia na dzien choc nikt w to
    >nie wierzy a jednak juz RAZ sie tak stało i to wcale nie za ciezki wystepek.
    >:)
    >Dopoki podaz przewyzsza popyt na prace - to zawsze pracownik bedzie na
    >prawie straconej pozycji bez wzgledu na staz pracy, wyksztalcenie i zaslugi
    >dla firmy. I kodeks pracy nie pomoże.
    >Ale akurat w moim przypadku mam sie czym bronic. :)

    Moze po prostu kup ten garnitur - naprawde uwazasz ze za te kilka stow
    warto zaczynac wojne? Walka z kierownictwem moze spowodowac tyle ze
    przy kolejnej podwyzce zostaniesz pominiety i w ten sposob stracisz
    znacznie wiecej kasy.
    A moze bedzie lepiej jesli wydasz te pieniadze na garnitur i zaczniesz
    w nim chodzic na rozmowy kwalifikacyjne? - jesli zakup garnituru przy
    dotychczasowej pensji to taki wielki wysilek finansowy, to moze warto?
    Komfort psychiczny w czasie poszukiwania nowej pracy, gdy sie w
    miedzyczasie pracuje jest znacznie wiekszy.

    --
    na razie
    Bremse