PracaGrupypl.praca.dyskusjeWymiar urlopu-czy pracodawca sciemnia??? › Re: Wymiar urlopu-czy pracodawca sciemnia???
    From: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wymiar urlopu-czy pracodawca sciemnia???
    Date: Tue, 11 Jan 2005 22:07:07 +0000 (UTC)

    On 2005-01-11, wektor <w...@i...pl> wrote:
    > Do 31.12.2003 r. pracownik przepracował tylko 11 miesięcy 17 dni, więc
    > w 2003 nabył prawo tylko do zaliczkowego wykorzystania połowy urlopu
    > wypoczynkowego przysługującego po przepracowaniu pierwszego roku.
    Nie jestem pewien, ale zdaje się, że ostatnia nowelizacja KP zmieniła
    regulacje w tym względzie i wygląda na to, że urlop należy się
    proporcjonalnie do przepracowanego czasu. Czyli jeśli ze stażu wynika,
    że należy Ci się 20 dni urlopu, to pod koniec roku masz prawo do 11/12*20.
    Nie wiem, w którą stronę się zaokrągla :)

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    <Agg> Nie wiem co to jest, ale deklaracje charsetu wpierdala...
    /o listarze/