PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Wykształecenie ?

  • 11. Data: 2002-06-13 17:54:29
    Temat: Re: Wykszta?ecenie ?
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > Spotkałem się z opinią, że przerwanie studiów lub ich niekończenie jest
    > źle widziane przez fachowców od HR, ponieważ może wskazywać na
    > psychopatyczny rys osobowości.

    ojezu, to ja bylem przez 5 lat psychopata :-)
    szkoda, ze nie wiedzialem. hmm moja zona wyszla za psychopate!!!
    chyba juz nigdy jej nie zaufam... :-\
    ale pare lat temu jakos udalo mi sie wyleczyc.. eee obronic ;-)

    pozdrawiam

    romekk

  • 12. Data: 2002-06-13 20:48:05
    Temat: Re: Odp: Wykszta?ecenie ?
    Od: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)

    On Wed, 12 Jun 2002 22:58:55 +0200, "glos" <g...@p...onet.pl>
    wrote:

    [ciach....]
> [...]
    Zgadza sie czasami jest to egzamin dyplomowy.

    >imho nieprawda. Absolutorium nie daje wyzszego -> casus Pana Prezydenta.
    Tyz prawda ale ten watek zostal wywolany tematem "wojskowym" z tego co
    pamietam (warto sprawdzic) do domu byli zwalniani wszyscy ci co
    uzyskali _absolutorium_ przed 17 listopada 2001.

    Pzdr
    Limfo