PracaGrupypl.praca.dyskusjeWyksztalcenie za granica? › Re: Wyksztalcenie za granica?
  • Data: 2005-02-03 20:39:29
    Temat: Re: Wyksztalcenie za granica?
    Od: "gromax" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli chcesz zarabiac, otworz wlasny biznes skoro jestes cool, ale jesli
    nie
    > coz... :D

    Z tym zdaniem się nie zgodzę. autopsja- uważam że jestem fachowcem, znam
    się, nazwijmy to ogólnie, na informatyce, ale poza tym że wiem co i jak
    trzeba zadziałać w systemie IT żeby ten system się nie zepsuł albo
    teżnaprawić jak się zepsuje. nnie istotne w tym wątku.
    Doświadczenie też mam. ponad 8 lat na rynku, to chyba jest okres w którym
    mozna nabrac doświadczenia. Od ponad roku wożę się z róznymi malutkimi
    projekcikami w ramach szarej lub biało-szarej strefy. i jakoś nie wychodzi
    mi żeby pracować za jakieś rozsądne pieniądze, żeby umiejętnie sprzedać
    swoją wiedzę itd.
    Krótko mówiąc, prowadzenie własnego biznesu nie musi sie równać dobremu
    zarabianiu. Błędne jest pchanie tylko i wyłacznie do własnego biznesu. Ja na
    przykład dużo lepiej jestem się w stanie zrealizować wykonując konkretne
    zlezenie a nie zabiegając o klienta czy tez tonąc w papierach. Nie każdy
    jest omnibusem żeby mieć dobrą wiedzę i fachowość a jednocześnie być dobrym
    zarządcą firmy