PracaGrupypl.praca.dyskusjeWykonywanie pracy za innych ? › Re: Wykonywanie pracy za innych ?
    From: "dromader" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wykonywanie pracy za innych ?
    Date: Wed, 19 Feb 2003 19:58:08 +0100

    > Pewnego dnia, zostałęm zaproszony do sekretariatu przez kierownika,
    > gdzie w obecności sekretarki (jego dziewczyny), zapowiedziano mi, że od
    > tamtego dnia, mam się zajmować pocztą, a dokładniej wynosić ją z
    > biura na pocztę i wysyłać. (głównie polecone).
    > Poczty nie mam po drodze, oczywiście nie jest to w moich obowiązkach,
    > zajmuję się zupełnie innymi rzeczami... Najchętniej pozbyłbym się
    > tego problemu cąłkiem, ale nie wiem, nie wiem co z tym mogę zrobić,
    > gdyż tak jak reszta stałych pracowników biura, mam wpisane w
    > obowiązkach w ostatnim punkcie - wykonywanie poleceń przełożonych.
> [...]
    tak. zacznij naliczac nadgodziny.
    procedura :
    poczta gotowa o godzinie powiedzmy 15,30 . zabierasz i idziesz na poczte.
    nadanie presylek zalozmy 15 minut i po zakonczeniu tej czynnosci
    rejestrujesz zakonczenie pracy. nastepnego dnia prosisz szefa o godzinke
    wolnego w ciagu dnia bo przeciez wczoraj robiles w nadgodzinach. w mojej
    poprzedniej firmie zadzialalo. podzial miedzy kilka osob i przygotowanie
    poczty na 15,00.

    --
    pozdrawiam ja ....
    Marcin "dromader" Lanowy