    From: "NodeX" <n...@b...data.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wyjaśnienie
    Date: Fri, 20 Oct 2006 13:35:53 +0200

    "michał" <m...@N...pl> wrote in message:

    > to zadna prowokacja, poprostu ty przesadziles, rekruter takze.
    > nie pokazales nam swojego "dzieła", wiec ciezko określić czy mieli rację.
    > czasami nie wystarczy powiedziec, ze "robie tak i działa, ale nie wiem
    > czemu tak ma być.". znajomość typów prymitywnych i referencyjności to
    > raczej podstawy, nie sądzisz ?

    swoje "dzieło" pokazałem, podałem link w odpowiedzi na wyjaśnienie,
    ogólnie temat chcialem juz zakonczyc, znajomosc typow prymitywnych i
    referencyjnosci
    to podstawa (na pytanie rekrutującego odpowiedziałem), nie wyobrazam sobie
    pisania programów bez takiej podstawy,
    tak? no to teraz zajrzyj do portfolio,
    dlatego napisałem, że to prowokacja mająca na celu pokazanie jaki jestem
    słaby,
    niestety z Twoich słów wynika, że wierzysz bezgranicznie w słowa
    rekrutującego

    --
    Pozdrawiam,
    Paweł Kielak 'NodeX'