PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wygasająca umowa na czas okreslony na pocztaku miesiaca

  • 1. Data: 2007-02-04 20:52:13
    Temat: Wygasająca umowa na czas okreslony na pocztaku miesiaca
    Od: "mj" <m...@n...ru>

    Witam
    Mam pytanie. Otoz miałem podpisaną umowe o prace na czas okreslony. Umowa
    wygasla mi 2 lutego. Czy w zwiazku z tym nalezy mi sie wynagrodzenie za te
    dwa dni przepracowane w lutym? Jak obliczyc kwote wynagrodzenia?

  • 2. Data: 2007-02-04 21:11:24
    Od: Alien <l...@g...pl>

    mj napisał(a):
> [...]
    > wygasla mi 2 lutego. Czy w zwiazku z tym nalezy mi sie wynagrodzenie za te
    > dwa dni przepracowane w lutym? Jak obliczyc kwote wynagrodzenia?

    (Stawka miesięczna / (ilość dni roboczych * 8h)) * ilość godzin
    przepracowanych w lutym.

    --
    http://8nostromo.blogspot.com/

  • 3. Data: 2007-02-04 21:39:25
    Od: Bartłomiej Szymański <d...@p...przed.wyslaniem.pl>

    Nie stałoby się nic ciekawego gdyby mj, Sun, 4 Feb 2007 21:52:13 +0100 nie
    napisał(a), że:

    > Mam pytanie. Otoz miałem podpisaną umowe o prace na czas okreslony. Umowa
    > wygasla mi 2 lutego. Czy w zwiazku z tym nalezy mi sie wynagrodzenie za te
    > dwa dni przepracowane w lutym?

    A czemu miałoby się nie należeć? W końcu pracowałeś te dwa dni.

    > Jak obliczyc kwote wynagrodzenia?

    Tu mogę się mylić, ale najbardziej logiczne wydaje mi się 2/20 *
    miesieczne_wynagrodzenie.

    --
    Draakhan | JID: d...@c...pl
    Uuma quena en'mani lle ume ri'mani lle umaya.

  • 4. Data: 2007-02-06 00:44:40
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sun, 4 Feb 2007 21:52:13 +0100, "mj" <m...@n...ru>
    zakodował:

    >Mam pytanie. Otoz miałem podpisaną umowe o prace na czas okreslony. Umowa
    >wygasla mi 2 lutego.

    Umierasz, że umowa wygasa, czy siedzisz w więzieniu?
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 5. Data: 2007-02-07 20:16:34
    Od: "AsiaS" <a...@d...pro.onet.pl>

    Użytkownik "Kaizen"

    > Umierasz, że umowa wygasa, czy siedzisz w więzieniu?

    ROTFL! :-) Pomyśl, skąd się wzięła nazwa umowy o pracę na czas określony
    :-)
    -
    Asia

  • 6. Data: 2007-02-07 21:12:43
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 7 Feb 2007 21:16:34 +0100, "AsiaS"
    <a...@d...pro.onet.pl> wklepał(-a):

    >Użytkownik "Kaizen"
    >
    >ROTFL! :-) Pomyśl, skąd się wzięła nazwa umowy o pracę na czas określony
    >:-)

    Zajrzyj do KP i zobacz kiedy umowa wygasa, a kiedy ulega zakończeniu.

  • 7. Data: 2007-02-07 21:23:21
    Od: "AsiaS" <a...@d...pro.onet.pl>

    Użytkownik "Sławomir Szyszło"
    > Zajrzyj do KP i zobacz kiedy umowa wygasa, a kiedy ulega zakończeniu.

    Jeśli zajrzysz do KP przekonasz się, że umowa na okres próbny "rozwiązuje
    się" a nie wygasa, jak napisałam ja, lub ulega zakończeniu jak napisałeś
    Ty, jednak w tym przypadku te gierki słowne nie mają najmniejszego
    realnego znaczenia - chodzi po prostu o sytuację, kiedy dana umowa
    przestaje zgodnie z prawem obowiązywać. Słowem - czepiać się też trzeba
    umieć ;P
    -

  • 8. Data: 2007-02-07 22:34:54
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 7 Feb 2007 22:23:21 +0100, "AsiaS"
    <a...@d...pro.onet.pl> wklepał(-a):

> [...]
    >realnego znaczenia - chodzi po prostu o sytuację, kiedy dana umowa
    >przestaje zgodnie z prawem obowiązywać. Słowem - czepiać się też trzeba

    Dobra, jest 1:1. :) Z tym, że wygaśnięcie to dość specyficzna forma zakończenia,
    a ludzie często to mylą. Tak samo jak piszą "wymówienie" zamiast
    "wypowiedzenie".

  • 9. Data: 2007-02-08 05:43:26
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 7 Feb 2007 21:16:34 +0100, "AsiaS"
    <a...@d...pro.onet.pl> zakodował:

    >Użytkownik "Kaizen"

    >ROTFL! :-) Pomyśl, skąd się wzięła nazwa umowy o pracę na czas określony
    >:-)

    Poczytaj KP. Ja myślę cały czas - to Ty zacznij myśleć.

    Umowa ulega rozwiązaniu, gdy tak chce przynajmniej jedna ze stron -
    czyli albo ustaliły tak (w momencie podpisywania albo rozwiązując za
    wypowiedzeniem) albo gdy któraś strona wypowiedziała.

    Wygasanie umowy - to sytuacja samoczynna, automatyczna niejako.

  • 10. Data: 2007-02-08 07:11:55
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: AsiaS [Wed, 7 Feb 2007 22:23:21 +0100]:

    > Słowem - czepiać się też trzeba umieć ;P

    Ano. A tu akurat ty się czepiłaś. I to niesłusznie.

    Kira

    --
    /(o\ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net ~
    \o)/ +75$ * mSpam * dorób 100 * KseroToZero