PracaGrupypl.praca.dyskusje › zarobki Zeto - Poznań

  • 1. Data: 2007-02-04 15:23:45
    Temat: zarobki Zeto - Poznań
    Od: "janusz" <k...@w...pl>

    Witam!
    Wybieram się jutro na rozmowę do firmy ZETO S.A w Poznaniu, jako
    pracownik działu wdrożeń.
    Pytanie moje jest następujące: ile zarabia wdrożeniowiec w w/w firmie
    w Poznaniu lub podobnej firmie w wielkopolsce?

    Z góry dziękuję za informacje

  • 2. Data: 2007-02-06 14:22:17
    Temat: Re: zarobki Zeto - Poznań
    Od: z...@o...pl

> [...]
    > Pytanie moje jest następujące: ile zarabia wdrożeniowiec w w/w firmie
    > w Poznaniu lub podobnej firmie w wielkopolsce?

    heeh no to jestes moim konkurentem, byłem tam tydzien temu :]
    i co im powiedziałes, ile chcesz?

    poza tym zle zadałes pyatnie
    bo mozna wdrazac np Windowsa XP ;) a można wdrazac SAPa.. :P roznice chba
    znaczne :]

    poza rozmową robili Ci jakies testy?

  • 3. Data: 2007-02-07 23:03:19
    Od: "MI" <m...@w...pel>

    > heeh no to jestes moim konkurentem, byłem tam tydzien temu :]
    > i co im powiedziałes, ile chcesz?

    hehe wypadałoby samemu napisać, a nie od razu do kolegi z takim pytaniem...