PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dla ludzi po stażach

  • 1. Data: 2007-02-04 21:12:54
    Temat: Dla ludzi po stażach
    Od: j...@g...com

    Witam,

    Ciekawi mnie na jakim poziomie są zaróbki po stażach. Tzn. ile można
    zarobić w "pierwszej pracy" po odbyciu stażu managerskiego.

    Ja już jestem za stary na takie praktyki, ale siostrzenica mnie o
    takie dane męczy :) Pomożecie?

    Jacek

  • 2. Data: 2007-02-04 21:36:55
    Temat: Re: Dla ludzi po stażach
    Od: Bartłomiej Szymański <d...@p...przed.wyslaniem.pl>

    Nie stałoby się nic ciekawego gdyby j...@g...com, 4 Feb 2007
    13:12:54 -0800 nie napisał(a), że:

> [...]
    > zarobić w "pierwszej pracy" po odbyciu stażu managerskiego.
    >
    > Ja już jestem za stary na takie praktyki, ale siostrzenica mnie o

    Nie wydaje Ci się, że zadałeś zbyt ogólne pytanie, żeby dostać konkretną
    odpowiedź?

    --
    Draakhan | JID: d...@c...pl
    Uuma quena en'mani lle ume ri'mani lle umaya.

  • 3. Data: 2007-02-04 21:54:38
    Od: j...@g...com

    On 4 Lut, 22:36, Bartłomiej Szymański
    <d...@p...przed.wyslaniem.pl> wrote:
> [...]
    >
    > --
    > Draakhan | JID: d...@c...pl
    > Uuma quena en'mani lle ume ri'mani lle umaya.

    Może masz rację :)

    Młoda ma na oku stażę w BAT - http://www.strefadobrejpracy.pl/bat

  • 4. Data: 2007-02-04 21:56:45
    Od: j...@g...com

    <d...@p...przed.wyslaniem.pl> wrote:
> [...]
    >
    > --
    > Draakhan | JID: d...@c...pl
    > Uuma quena en'mani lle ume ri'mani lle umaya.

    No masz rację :)
    Młoda męczy mnie o konkretną ofertę i opinię na jej temat:
    http://www.strefadobrejpracy.pl/bat

    Da radę sensowną kasę po tym zarabiac?

    Jacek

  • 5. Data: 2007-02-05 16:18:26
    Od: j...@g...com

    temat:http://www.strefadobrejpracy.pl/bat

    > Da radę sensowną kasę po tym zarabiac?
    >
    > Jacek

    z nikąd pomocy?

    Może ktoś z BAT-a albo innej podobnej firmy tu zagląda i pomoże?

    JJ

  • 6. Data: 2007-02-06 09:53:17
    Od: "Marcin P." <l...@o...pl>

    > z nikąd pomocy?

    A chcesz się załamać?

    mnie temat nie dotyczy bezposrednio, ale w firmie, w któej pracowałem, to:

    - wybrani dostali 640 pln
    - wielu dostało "pół etatu", 320 pln
    - część dostała "do widzenia"

    Ci co chcieli więcej, dostali 640, ci co nie umieli dbać o siebie - 320,
    nie zależało to od żadnych kwalifikacji, tylko od szerokości gęby.
    niekórzy dostali propozycję luźnej współpracy.

    Wszyscy dostali drakońskie lojalki do podpisania.

    Niektórzy wywalczyli sobie jako-takie prowizje, które potem stopniowo ... odbierano i
    cięto.
    Niektórzy starzyści, mimo ciężkich warunków, nauczyli się czego mogli, przepracowali
    jeszcze
    kilkanaście miesięcy i teraz są daleko stamtąd, a ich pensje są
    kilku-klikunastokrotnie wyższe.

    Niektórzy po kilku latach zostali freelancerami w swojej dziedzinie.

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin

  • 7. Data: 2007-02-07 08:11:25
    Od: j...@g...com

    On 6 Lut, 10:53, "Marcin P." <l...@o...pl> wrote:

> [...]
    kilku-klikunastokrotnie wyższe.

    > Niektórzy po kilku latach zostali freelancerami w swojej dziedzinie.

    No ale chyba tak nie będzie w takiej dużej firmie.
    Myślę żę mniej niż kilka tysięcy na rękę nie będzie.

    Kurcze aż zadzwonie do agencji która im prowadzi rekrutację :) Bo mnie
    Marcin zmartwiłeś

    JJ

  • 8. Data: 2007-02-07 09:19:12
    Od: j...@g...com

    On 7 Lut, 09:11, j...@g...com wrote:

> [...]
    > Myślę żę mniej niż kilka tysięcy na rękę nie będzie.
    >
    > Kurcze aż zadzwonie do agencji która im prowadzi rekrutację :) Bo mnie

    O dokładnej kasie mi nie powiedzieli :(
    Ale wiem, że ludzie z IT muszą się pospieszyć z wysyłaniem CV - na
    http://www.iza.pl

    JJ

  • 9. Data: 2007-02-07 09:27:31
    Od: "Marcin P." <l...@o...pl>

    [...]

    No ale chyba tak nie będzie w takiej dużej firmie.
    Myślę żę mniej niż kilka tysięcy na rękę nie będzie.

    Kurcze aż zadzwonie do agencji która im prowadzi rekrutację :) Bo mnie
    Marcin zmartwiłeś

    To była z życia wzięta historia, z ponad 200 tys miasta o wysokiej stopie bezrobocia,
    gdzie 1000 pln to DUŻO.
    W kluczowych metropoliach sytuacja jest zupełnie odmienna,
    więc nie bierz sobie tego do serca!

    btw. Jeśli znasz swoją wartość i wiesz, że pracodawca ją zna,
    jeśli jesteś raczej wiodącym w grupie "stażystów", twoja wiedza
    i umiejętności są porównywalne do wiedzy pracowników,
    a twój potencjał jest duży, moższ spróbować negocjować warunki
    zatrudnienia. Oczywiście wyczucie bardzo wskazane. Pamiętaj,
    że w innych dużych firmach z branży, pracownicy, a nawet stażyści
    z firmy w której staż odbywasz są cenieni i doceniani (tego
    argumentu użyj delikatnie i tak, by twój rozmówca czuł, że
    raczej mówisz o prestiżu firmy, niż o tym, że ktoś z konkurencji daje ci więcej.)

    Jeśli nie uda ci się osiagnąć więcej niż inni o twoim statusie,
    postaraj się wynegocjować na kontrackie (na papirze)
    plan podwyżek: dziś zarobię x, przez najbliższe pół roku x,
    a po pół roku stopniowo dochdzisz do kwoty y.
    Na papierze!

    I nie łam się, to naprawdęczarny scenariusz, choć słyszałem czarniejsze.
    Nie węsz "beszczelnie", żebyśsobie nie zaszkodził, ale jeśli masz jakieś
    kontakty w HR, to możesz delikatnie zapytać. Możesz też podpytać
    współpracowników.

    Powodzenia

    Serdeczne pozdrowienia
    --