PracaGrupypl.praca.dyskusjeWspomnienia z lat '80 i początku lat '90 › Re: Wspomnienia z lat '80 i początku lat '90
    From: ktos <k...@n...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wspomnienia z lat '80 i początku lat '90
    Date: Thu, 31 Mar 2011 20:36:50 +0200

    W dniu 2011-03-31 19:43, s...@t...pl pisze:
    > Świat był piękniejszy, ludzie życzliwsi, pieniądz nie był królem, kto pracował,

    pracowalem, zarabialem 30 USD/m-c
    Pokoj z kuchnia 34 m na rynku wtornym kosztowal 4000 USD.

    > mógł dostać mieszkanie socjalne od państwa za grosze.

    i na socjalne to bylo za duzo. Na inne trzeba bylo czekac, ~15 lat

    > Nie było masowej emigracji za granicę, nie było rozbicia rodzin z tego powodu,

    Zeby dostac paszport nalezalo pokazac zaproszenie, wiec wyjazdy nie byly
    masowe.
    Rozbicia nie bylo bo wyjezdzalem razem z zona.

    > dało się godnie żyć w Polsce,

    Czesciowo, bo kazdego roku przez dwa m-ce dawalem sie okropnie
    wyzyskiwac wrednemu kapitaliscie, wracalem z 2000 USD i przez nastepne
    10 m-cy zylem godnie.

    > i nic lepszego nie wniesie cyfryzacja radiofonii i telewizji - a gorsze, owszem.
    > Jestem zdecydowanie przeciwny wszelkiemu wynaturzeniu; aborcji, eutanazji, in
    > vitro, antykoncepcji itp. - Tylko Bóg może decydować o naszym poczęciu, życiu i
    > śmierci.

    Ale internet juz wniosl bardzo duzo - nie czekajac na jutrzejsze wydanie
    Zycia Warszawy czy Gazety Krakowskiej juz teraz mozesz wyszukac adresy
    poradni wiadomo jakich.