PracaGrupypl.praca.dyskusjeWściekły pracodawca › mail i SMS (bylo: Wściekły pracodawca)
  • Data: 2002-06-25 08:37:36
    Temat: mail i SMS (bylo: Wściekły pracodawca)
    Od: Michal Mokosa <m...@2...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 22/6/02 7:52 PM, in article 3d14badc$...@n...vogel.pl, "Greg"
    <o...@f...sos.com.pl> wrote:

    > Przyznaje sie bez bicia, ze ostatnio rowniez wyslalem sms'a :-P Co prawda
    > nie chodzilo o rezygnacje ale prosbe o wiecej informacji, a to dlatego, ze
    > oferte pracy rowniez otrzymalem sms'em ;) Jak wiec widac podobne pomysly
    > maja i pracownicy, i pracodawcy :)

    Nie widze nic zlego w komunikowaniu sie SMSem. Dyskutowac raczej nalezy nad
    tym, czy wszystkie informacje nadaja sie do takiej formy komunikacji.
    Analogicznie jest z mailem - nie wszystko i nie kazdemu mozna zakomunikowac
    poczta elektroniczna. Ale w zakresie rekrutacji uwazam oba sposoby za dobre.
    Jezeli tylko obie strony to zaakceptuja. Jezeli umawiam sie z kandydatem, ze
    odpowiedz na jego oferte wysle mailem, to ok. Ale jesli powiem - oddzwonimy,
    a wysle maila lub SMSa, to juz nie ok. Wychodzi na to, ze balem sie rozmowy.

    Zdarzylo mi sie szukajac recepcjonistki wyslac kilka SMSow do pan
    deklarujacych chec podjecia takiej pracy z serwisu 'praca.szukana'. W SMSie
    podalem kogo i na jakich warunkach zatrudnie i znalazlem. Dziewczyna pracuje
    do dzis.
    Kilka juz rekrutacji przeprowadzilem e-mailem. Zawsze z dobrym skutkiem.
    Tylko ostatnio z kierowcami to sie nie sprawdza ;-) Moze specyfika zawodu -
    w koncu nie czesto osoba za kierownikiem korzysta z komputera (nie zebym
    sugerowal, ze nie umie).

    Pozdrawiam
    Michal Mokosa