PracaGrupypl.praca.dyskusjeWściekły pracodawca › Re: mail i SMS (bylo: Wsciekly pracodawca)
  • Data: 2002-06-25 15:13:02
    Temat: Re: mail i SMS (bylo: Wsciekly pracodawca)
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Michal Mokosa" napisal:

    > Sprawa CV to osobny temat. Moze nie na
    > kolanie na kartce w kratke, ale wklepane
    > byle jak do Worda to standard.

    Zastanawiam sie jak wyglada wklepane byle jak, bo prawde mowiac nie
    potrafie sobie wyobrazic jak mozna to w Wordzie zmascic ;) Swoje CV
    wyslalem do oceny "ekspertom". W odpowiedzi otrzymalem, ze jest one
    estetyczne i czytelne, ale powinienem "skorzystac z udostepnianych na
    stronach internetowych kreatorów CV lub innych wzorów, które pomoga
    "ubrac" zawarte w CV informacje w odpowiedni styl graficzny." Prawde
    mowiac nie za bardzo rozumiem o co moglo im chodzic - dodac kolorki i
    fikusne podkreslenia? :) Gdy napisales o tym wklepanym byle jak CV to
    pomyslalem, ze byc moze chodzi Ci rowniez o te kreatory, ktore pozwola
    ubarwic nieco ow dokument :)

    > Dostalismy nawet ostatnio dwa CV od tej
    > samej osoby, ale znacznie rozniace sie w
    > czesci wyksztalcenie i doswiadczenie
    > zawodowe ;-))

    Wielce interesujace :))

    > w-wa, kat. B

    Niestety nie ten region... Coraz bardziej sie zastanawiam nad rozpoczeciem
    studiow w Warszawie i znalezieniu tam pracy. Choc moze do roku czasu
    jeszcze cos uda mi sie znalezc na miejscu - w koncu jestem ambitny ;)

    pozdrawiam
    Greg