PracaGrupypl.praca.dyskusjeWrocław Junior Programista JAVA › Re: Wrocław Junior Programista JAVA
  • Data: 2008-06-20 15:44:25
    Temat: Re: Wrocław Junior Programista JAVA
    Od: SOCAR <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 20 Jun 2008 13:17:51 +0200, GL wrote:

    > Ja nie jestem Junior Programista :).
    > To co wedlug Ciebie ma zrobic mlody czlowiek po studiach jesli oferuja
    > mu 1500zl i nigdzie wiecej we wrocku nie dostanie?

    Dalej szukać. Nie jestem w stanie wyobrazić sobie sytuacji w której
    _programista_ Java zabia mniej więcej tyle co telemarketer itp. Na obecnym
    rynku, pomimo częściowego "przesytu" programistów popularnych języków
    programowania jest nadal bardzo dużo opcji zatrudnienia w którym pensja nie
    jest tak śmiesznie niska.

    1500n można "wziąć" jeżeli jest się rzeczywiście zdesperowanym, było się na
    kilkunastu rozmowach i nie widać szans. Ale (IMO!) jest to przypadek
    ekstremalnie skrajny.

    --
    SOCAR