PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wreszcie legalna i normalna praca w internecie! 600zł miesięcznie

  • 11. Data: 2003-05-05 13:43:24
    Temat: Re: Wreszcie legalna i normalna praca w internecie! 600zł miesięcznie
    Od: "Alcatel7" <a...@p...wp.pl>

> [...]
    > rozwiązanie. Wydaj mi się, że tak naprawdę to właśnei ich usługi
    > sprzedajesz. Napisałem do dwóch systemów żeby dowiedzieć się co sądzą o
    > takich zagrywkach. Ale napewno nie posiadasz takiego systemu. Żeby mieć
    coś
    > takiego trzeb mieć podpisane specjalne umowy z operatorami i dysponować
    > własnymi serwerami którego Ty nie masz. Tak więc odpowiedni mail zostanie
    > wysłany do admina
    >
    > Pozdrawiam
    > Dawid
    >
    > no wlasnie nie mam bo to napewno nie ten system o ktorym myslisz, a Ty
    zaraz bys likwidowal takich ludzi a szkoda bo system jest naprawde dobry,
    jesli nic o nim nie wiesz to daj sobie spokoj co.

  • 12. Data: 2003-05-05 13:44:35
    Od: "Alcatel7" <a...@p...wp.pl>

    > Mało tego, od smsa za 9zł w takim wapaczu jest ponad 3zł, a u tego
    przekręta ej przekreta mozesz sobie nazywac kogos z rodziny !!! a ja jestem
    w stanie udowodnic ze za 1,5 zł a jesli posiadasz swoja strone to tak wtedy
    3zł :)

  • 13. Data: 2003-05-05 13:46:06
    Od: "Alcatel7" <a...@p...wp.pl>

    > To jeszcze nie założono grupy pl.gruszki.na.wierzbie ? a jednak proponuje
    lekarza :))) hcesz dowodów na te prace, to zapraszam dorzeszowa konkretne
    info dostaniesz piszac maila ze storny.

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 14. Data: 2003-05-05 13:47:30
    Od: "Alcatel7" <a...@p...wp.pl>

    > Użytkownik "Alcatel7" <a...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
    > że
    >
    > Ja co prawda pracuję 8 godzin dziennie, ale za to mam nie 600, ale 1000
    > złotych miesiecznie.
    > Widzisz ? I jestem wobec ciebie o 400 PLN do przodu ;-PP no jak wolisz ja
    wole 1- godzinke dzienie obecnie tyle spedzam nad tym czasu.

  • 15. Data: 2003-05-05 13:48:43
    Od: "Alcatel7" <a...@p...wp.pl>

    > Ja moge zostac twoim lekarzem.
    > Tak cie wylecze, nie bedziesz mial czym pisac.

    Sam sie wylecz.

  • 16. Data: 2003-05-05 13:49:49
    Od: "Alcatel7" <a...@p...wp.pl>

    > Użytkownik "Andrzej Olszewski" <a...@d...pl> napisał w
    > wiadomości news:b8tndd$bog$1@atlantis.news.tpi.pl...

    Tu nie ma co pisac, przyjedz sobie zobacz, to sie przekonamy kto mial racje
    :)

  • 17. Data: 2003-05-05 14:38:23
    Od: "MC" <m...@g...pl>

> [...]
    To ci podpowiem za darmo. Twoja oferta nie spełnia wymagań. Zwróć się do
    moderatora, otrzymasz szczegółową odpowiedź.

  • 18. Data: 2003-05-19 22:58:29
    Od: "Yattaman" <s...@s...getin.pl>

    > wole 1- godzinke dzienie obecnie tyle spedzam nad tym czasu.

    1. Jeśli nie zaczniesz pisać zgodnie z przyjętymi zasadami, to ktoś sie
    wkurzy. Niekoniecznie ja.
    2. Ja machając miotłą przynajmniej nie oszukuję innych.
    3. Nie tylko macham miotłą.

    --
    Y.

  • 19. Data: 2003-05-22 20:48:53
    Od: "Andrzej Olszewski" <a...@d...pl>

    ale miotla nie lubi jak sie nia macha chyba
    :)

    Użytkownik Yattaman <s...@s...getin.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:babnio$1vc$...@a...news.tpi.pl...