PracaGrupypl.praca.dyskusje › zasilek dla bezrobotnych a umowa zlecenenie lub umowa o dzielo

  • 1. Data: 2003-04-29 20:07:29
    Temat: zasilek dla bezrobotnych a umowa zlecenenie lub umowa o dzielo
    Od: "adam_54" <a...@N...gazeta.pl>

    Witam

    W maju bede pracowal na umowe zlecenie lub umowe o dzielo. Za jaki miesiac
    strace zasilek dla bezrobotnych, za maj czy za ten miesiac, kiedy zostana mi
    wyplacone pieniadze za wykonana usluge?

    Pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2003-04-30 04:37:12
    Od: "emka" <e...@p...pl>

    W momencie rozpoczęcia pracy nawet na umowe o dzieło, musisz wyrejestrować
    się z urzędu pracy. Po wygaśnięciu umowy, możesz zarejestrować się
    zpowrotem, czyli tracisz zasiłek za okres w którym jesteś zatrudniona.

    http://www.gazeta.pl/usenet/