PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wreszcie legalna i normalna praca w internecie! 600zł miesięcznie

  • 1. Data: 2003-04-30 03:06:12
    Temat: Wreszcie legalna i normalna praca w internecie! 600zł miesięcznie
    Od: "Alcatel7" <a...@p...wp.pl>

    Przy pracy 2 godziny dziennie?, 600zl za miesiąc?, jeśli ktoś napisze, że
    niemożliwe niech idzie do lekarza :)
    http://poczta.pnet.pl/~alcatel7

  • 2. Data: 2003-04-30 05:43:11
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Alcatel7" <a...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Przy pracy 2 godziny dziennie?, 600zl za miesiąc?, jeśli ktoś napisze, że
    > niemożliwe niech idzie do lekarza :)
    > http://poczta.pnet.pl/~alcatel7

    Moderatora grupy praca.oferowana też tam wyslesz? Widocznie cały swiat to
    chorzy, na całe szczescie jest jeden zdrowy.

  • 3. Data: 2003-04-30 11:27:29
    Od: "Dawid Pytel" <d...@n...dpytel.com>

    > Moderatora grupy praca.oferowana też tam wyslesz? Widocznie cały swiat to
    > chorzy, na całe szczescie jest jeden zdrowy.

    Mi się wydawało, że tylko dwie/trzy firmy w Polsce oferują takie
    rozwiązanie. Wydaj mi się, że tak naprawdę to właśnei ich usługi
    sprzedajesz. Napisałem do dwóch systemów żeby dowiedzieć się co sądzą o
    takich zagrywkach. Ale napewno nie posiadasz takiego systemu. Żeby mieć coś
    takiego trzeb mieć podpisane specjalne umowy z operatorami i dysponować
    własnymi serwerami którego Ty nie masz. Tak więc odpowiedni mail zostanie
    wysłany do admina

    Pozdrawiam
    Dawid

  • 4. Data: 2003-04-30 12:17:48
    Od: Sławomir Pucia <s...@p...net.NOSPAM>

    Dawid Pytel wrote:
    > Mi się wydawało, że tylko dwie/trzy firmy w Polsce oferują takie
    > rozwiązanie.

    Mało tego, od smsa za 9zł w takim wapaczu jest ponad 3zł, a u tego przekręta
    1,5zł.

    P.S. Dodatkowo pan Alcatel przyjął dość oryginalne znaczenie słowa "kontent"
    ;-)

    --
    slawek-
    http://pucia.com

  • 5. Data: 2003-04-30 14:18:45
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Alcatel7 <a...@p...wp.pl> napisał(a):

    > Przy pracy 2 godziny dziennie?, 600zl za miesiąc?, jeśli ktoś napisze, że
    > niemożliwe niech idzie do lekarza :)
    > http://poczta.pnet.pl/~alcatel7

    To jeszcze nie założono grupy pl.gruszki.na.wierzbie ?

    Duże niedopatrzenie, może kolega Surmacz by się wypowiedział.

  • 6. Data: 2003-04-30 15:25:09
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik " leszek" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > To jeszcze nie założono grupy pl.gruszki.na.wierzbie ?
    >
    > Duże niedopatrzenie, może kolega Surmacz by się wypowiedział.

    Chodzi o grupe sld.miller?

  • 7. Data: 2003-04-30 20:16:11
    Od: "Yattaman" <s...@s...getin.pl>

    Użytkownik "Alcatel7" <a...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Przy pracy 2 godziny dziennie?, 600zl za miesiąc?, jeśli ktoś napisze,
    że

    Ja co prawda pracuję 8 godzin dziennie, ale za to mam nie 600, ale 1000
    złotych miesiecznie.
    Widzisz ? I jestem wobec ciebie o 400 PLN do przodu ;-PP

    > niemożliwe niech idzie do lekarza :)

    Chętnie to zrobię, ale obowiązki mi nie pozwalają.

    > http://poczta.pnet.pl/~alcatel7

    Obejrzałem... Jakoś nie poczułem się zainteresowany, dziwne, nieprawdaż
    ?

    --
    Y.

  • 8. Data: 2003-05-02 12:13:57
    Od: "Andrzej Olszewski" <a...@d...pl>

    Ja moge zostac twoim lekarzem.
    Tak cie wylecze, nie bedziesz mial czym pisac.

    Użytkownik Alcatel7 <a...@p...wp.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b8neg1$727$...@a...news.tpi.pl...

  • 9. Data: 2003-05-02 21:06:38
    Od: "Yattaman" <s...@s...getin.pl>

    Użytkownik "Andrzej Olszewski" <a...@d...pl> napisał w
    wiadomości news:b8tndd$bog$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Ja moge zostac twoim lekarzem.
    > Tak cie wylecze, nie bedziesz mial czym pisac.
    >
    > Użytkownik Alcatel7 <a...@p...wp.pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:b8neg1$727$...@a...news.tpi.pl...

    Jemu by się abuse przydalo...
    Akurat przeczesałem nieco archiwum, w zupełnie innej sprawie zreszta i
    widac było już wcześniejsze spamy tego kolegi.
    Ja tam wolę wymachane przez 8 godzin (między innymi) miotłą swoje tysiąc
    PLN.

    Acha, prośba goraca - pisz _po cytacie_...

    Pozdrawiam

    Sławek, Warszawa
    --
    Y.