eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeWrażenia z rekrutacji › Re: Wrażenia z rekrutacji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Aneczka <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wrażenia z rekrutacji
    Date: Tue, 04 Apr 2006 21:37:08 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 34
    Message-ID: <e0uhtn$t0g$1@inews.gazeta.pl>
    References: <e0o053$hdo$1@news.mm.pl> <e0oer4$7gf$1@inews.gazeta.pl>
    <e0ofks$mce$1@news.mm.pl>
    NNTP-Posting-Host: sn-prokocim.ramtel.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1144179447 29712 194.150.99.130 (4 Apr 2006 19:37:27 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 4 Apr 2006 19:37:27 +0000 (UTC)
    X-User: annmarie
    X-Antivirus: avast! (VPS 0614-1, 2006-04-04), Outbound message
    In-Reply-To: <e0ofks$mce$1@news.mm.pl>
    X-Antivirus-Status: Clean
    User-Agent: Thunderbird 1.5 (Windows/20051201)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:178888
    [ ukryj nagłówki ]

    Nixe napisał(a):
    > W wiadomości <news:e0oer4$7gf$1@inews.gazeta.pl>
    > camel <g...@f...gotdns.com> pisze:
    >
    >> To jest właśnie przykład polskiego podejścia do biznesu, o którym
    >> pisała wyżej Immona: nie ma natychmiastowej kary (utraty klientów),
    >> więc nie ma się czym przejmować!
    >
    > A czym_konkretnie_należałoby się w takiej sytuacji, jaką tu omawiamy,
    > przejmować?
    > Wyjaśnij mi to jako człowiek, nie mający typowego, polskiego podejścia
    > do biznesu - czym mam się przejąć, jako pracodawca, który nie
    > odpowiedział na aplikacje osób nie zadających sobie wysiłku, by
    > zrozumieć treść mojego ogłoszenia.

    Odwrócę sytuację. Wyobraź sobie, że firma wybrała już pana X,
    powiadomiła go o tym listem, tymczasem pan X się rozmyślił. Jak byś się
    poczuła gdyby pan X nie powiadomił o tym fakcie, a gdyby już ktoś
    zadzwonił zbył go "bo nie"?
    Jestem przekonana, że rozpętałaby się dyskusja o zainwestowanym czasie,
    o przesunięciach czasowych, o nieodpowiedzialności człowieka...

    A co do natychmiastowej i długofalowej utraty klientów... W pewnym
    momencie aplikowałam do kilku firm na praktyki - aż za dobrze pamiętam
    różnicę w podejściu dwóch gigantów (skąd inąd - obaj mi odpowiedzieli) -
    P&G i PwhC. U jednego na rekrutacji była całkiem przyjemna atmosfera,
    czuliśmy się jak ludzie, i taki też był list, u drugiego czuliśmy się
    jak niechciani petenci. List był lepszy, ale daleko mu do pierwszego...
    Wrażenie zostaje, a dziś gdy komuś mam polecić firmę, to napewno nie
    polecę tych, którzy zostawili złe wrażenie po sobie...

    --
    Pozdrówki,
    Aneczka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1