PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wolny dzien

  • 11. Data: 2004-06-09 19:24:03
    Temat: Re: Wolny dzien
    Od: "eon" <W...@a...net.pl>

    W artykule C56xc.56181$v...@n...chello.at,
    niejaki(a): Jarek z adresu <p...@n...polbox.com> napisał(a):

    > Nie ma takiego przepisu. Cala zabawa zaczela sie wtedy, kiedy
    > swieto wypadlo w wolna sobote i trzeba bylo oddac dzien
    > wolny, co zaowocowalo ogolnopolskim "piatkiem wolnym". Bylo
    > to jednak wynikem interpretacji przepisu, wedlug ktorej, nie
    > mozna pozbawic ludzi dnia swiatecznego, jesli wypadnie on w
    > weekend. Nie ma i nie bedzie przepisu, wedlug ktorego dzien
    > miedzy wolnym czwartkiem i sobota, musi byc wolny.

    Wszyskim wielkie dzieki. A juz sie chcialem postawic.

    eon

  • 12. Data: 2004-06-10 17:34:18
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@[SPAMWSTAWKA].interia.pl>

    Użytkownik "SMi" <s...@w...op.pl> napisał w wiadomości

    > u mnie poszło odgórne rozporzadzenie o wybraniu przymusowego urlopu ...

    ciekawe co z delikwentami, którzy przysługujący urlop już wykorzystali, czy
    pracodawca wysłał wtedy na urlop płatny czy bezpłatny ?

    [Kodeks pracy określa minimalny wymiar urlopu, pracodawca moze dać nawet 30
    dni płatnego urlopu jeśli chce]

    Krzysztof 'kw1618' [Warszawa-Ursynów]
    http://kw1618.w.interia.pl/popr_form_pyt_i_odp.htm

  • 13. Data: 2004-06-10 22:45:47