PracaGrupypl.praca.dyskusjeWołanie o pomoc!!! ZUS Tarnowskie Góry › Re: Wołanie o pomoc!!! ZUS Tarnowskie Góry
    From: "Brodek" <B...@r...NIE.ODPOWIADAM.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wołanie o pomoc!!! ZUS Tarnowskie Góry
    Date: Sat, 6 Dec 2003 17:51:27 +0100

    Użytkownik "Zdegudstowany, zdegustowana" <h...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:53c4.00000a03.3fce12b7@newsgate.onet.pl...
    > Witam grupowiczów. Chciałam opisać moją sytuację w ZUS Tarnowskie Góry.
    > Zostałam przyjęta na staż absolwencki na 6 miesięcy. Potem przedłużono mi
    staż

    Jako pracodawca wolałbym dziwkę niż gońca.
    Ta pierwsza musiała się na pewno wykazać i inicjatywą i umiejętnością
    zdobycia klienta i również dopieszczenia go. A goniec?..
    To powyżej to oczywiście gruby żart. Ale poważnie: jeśli chcesz w
    przyszłości zdobyć jakąś rozsądną robotę to zmiataj z tego ZUSu. No, chyba,
    że po 30 latach pracy chcesz zostać starą, niezrealizowaną, smutną,
    zgorzkniałą biurwą. Lepiej trochę pogłodować, ale spróbować się wyrwać niż
    pracować w czymś takich.
    Do odważnych świat należy!!!

    Pzdr
    Brodek