PracaGrupypl.praca.dyskusjeWołanie o pomoc!!! ZUS Tarnowskie Góry › Re: Wołanie o pomoc!!! ZUS Tarnowskie Góry
    From: "Bam" <N...@k...chip.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wołanie o pomoc!!! ZUS Tarnowskie Góry
    Date: Sat, 6 Dec 2003 13:39:52 +0100
    Sender: 9...@p...onet.pl@wp162.internetdsl.tpnet.pl

    Użytkownik "Zdegudstowany, zdegustowana" <h...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:53c4.00000a03.3fce12b7@newsgate.onet.pl...
> [...]
    rękę
    > miesięcznie)!!! na okres 3 miesięcy. Moje wyksztalcenie: wyższe, mgr
    ekonomii,
    > 2 języki obce, komputer, prawo jazdy, itd. Zaznaczam, że na staż zostałam
    > przyjęta na stanowisko Referenta i taką też pracę wykonuję. Warunki pracy
    > koszmarne - brak własnego komputera, trzeba chodzić i się prosić aby ktoś
    > zwolnił na chwilę bo coś trzeba napisać. Powiedziano mi, że tak się
    zatrudnia
    > ze względów finansowych (oszczędnościowych) - Naczelnik i Dyrektor
    Oddziału
    > (apropos Dyrektor Oddziału wygrał konkurs na najoszczedniejszego z
    Dyrektorów w
    > Polsce). Na pewno nie jest to brak umiejętności czy wiedzy z mojej strony.
    > czego mi brakuje to brak znajomych bo są inne osoby "nietykalne"
    (rodzinka, bez
    > wykształcenia i zajmują stanowiska od razu jako referent i bez stażu).
    > Powiedzcie mi czy wszędzie jest tak w Polsce? Czy znajdę na Śląsku pracę
    bez
    > znajomości? Czy mam przyjąć to stanowisko? Takich osób jak moja jest w
    całym
    > Oddziale mnóstwo. Czy jest to w ogóle zgodne z prawem? Brakuje mi słów by
    > wszystko nazwać po imieniu...

    Kobieto, masz wyższe wykształcenie, znasz dwa języki i nie możesz znaleźć
    pracy na Śląsku?
    Chyba nie szukałaś jej podczas tego stażu.
    Jeżeli jesteś w stanie dojeżdżać np do Katowic, Bytomia, Chorzowa to łap za
    gazetę poniedziałkową i pisz oferty.
    Podpisała bym na Twoim miejscu tę umowę, zawsze można ją rozwiązać w
    momencie gdy już będziesz miała konkretną propozycję, ale musisz szukać.
    Jeżeli stać Cię na okres przeczekania to nie podpisuj umowy.
    Trochę czasu potrwa zanim zaczną pracodawcy odpowiadać na Twoje oferty.
    Na Śląsku masz duże szanse, więc nie marnuj się w ZUS TG bo wydaje mi się
    jakoś że tam Cię nic nie czeka.
    Ani rozwój, ani podwyżka...

    Pozdrawiam
    BaM