PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wlasna firma - jak zalozyc!

  • 1. Data: 2002-02-28 11:00:02
    Temat: Wlasna firma - jak zalozyc!
    Od: "Sam" <s...@k...net.pl>

    Sam <s...@k...net.pl> wrote:
    > Witam!
    > Gdzie moge znalezc informacje na temat zalozenia wlasnej firmy:

    zajrzec do postow na grupie z ostatniego tygodnia - dwu. Temat jest
    czesto przewijajacy sie...

    > P.S. czy moge miec firme i pracowac u kogos innego?
    oczywiscie, a nawet jest to najlepsze rozwiazanie, bo nie masz obciazenia ZUSem
    z tytulu DG - a na FUSy trzeba placic nawet jak sie nie ma z czego w wypadku
    braku wpsarcia etatem. polecam lekture grupy, postow z zeszlego tygodnia,
    na pewno jeszcze na kazdym serverze news sa przechowywane.

    pozdrawiam

    romekk

  • 2. Data: 2002-02-28 11:09:09
    Temat: Re: Wlasna firma - jak zalozyc!
    Od: "mikord" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Jola" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Sama nie robię błędów,
    > ale nie każdy musi nie robić...to że ktoś nie robi wcale nie świadczy o
    > inteligencji...prawda?

    Brzmi to conajmniej dwuznacznie ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kaizen x...@c...sz zanim zapytasz "gdzie" go to www.google.com

  • 3. Data: 2002-02-28 11:22:30
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    Użytkownik "Amorek" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Od razu na kurs???

    Bez sensu. Na kursie robią Ci slajdowisko i jak nie znasz systemu to nic
    Ci to nie da. Do tego nie można z ulicy zapisać się na kurs R3.

    Masz 2 drogi. Zahaczyć się w firmie, w której jest wdrażany SAP, albo od
    razu w firmie wdrażającej SAPa.

  • 4. Data: 2002-02-28 12:48:32
    Od: "Ewa_W" <e...@p...onet.pl>

    <m...@g...pl> wrote in message news:a5krpk$dhr$1@Gambit.Gubernat.NET...

    > ZUS
    >
    > A jesli nie jestem studentem? Ani nie jestem zarejestrowany jako
    bezrobotny
    > to jak sie to przedstawia?
    > np. mam 8 zl brutto za h, pracuje 60 h miesiecznie to jaka kwote dostane
    na
    > reke?

    Patrz tu:
    "Kalisz" <k...@l...com.pl> wrote in message

  • 5. Data: 2002-02-28 14:25:47
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    "Kamil Paszkiewicz" <k...@a...pl> wrote in message
    > Witam.
    >
    > http://www.sap.com/poland/o_sap/oferty_pracy/sme_a_m
    .asp

    > Pod powyższym linkiem jest oferta pracy. Jest podany zakres obowiązków
    > i wymagania. Szczególnie polecam trzeci punkt wymagań od dołu.
    > Zastanawiam się, dlaczego nie Monty Python ???

    mmm.... sorki, ale trochę nie łapę o co chodzi.... :-/

    --
    pozdrówka, Slavo

  • 6. Data: 2002-02-28 16:50:44
    Od: "Wojciech Sz" <w...@e...pl>

    > ha ha ha!!!
    > Sorki, ze sie smieje, ale widzialam na wlasne oczy numer jak pewna pani co
    > miesiac na kilka dni stawiala sie do szpitala. Miala wiec tzw. zwolnienie
    > szpitalne - ZUS takich ludzi na komisje nie wzywa, bo szpitalne zwolnienie
    > samo w sobie podejrzane nie jest i tyle. I tak sobie byla na zewolnieniu 9
    > miesiecy zupelnie nie przejmuja csie zyciem, pobierajac przy tym pensje
    > taka, ze tylko zyc ;-)))

    > BTW nie każdy ma takie możliwości ;-)
    remton