PracaGrupypl.praca.dyskusje › Włamanie do samochodu i kradzież firmowego laptopa.

  • 51. Data: 2002-12-18 00:08:31
    Temat: Re: Włamanie do samochodu i kradzie| firmowego laptopa.
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <atob0m$eei$1@news.gazeta.pl> Aleksander L. napisał(a):

    > szczerze powiedziawszy nie chciało by mi się nawet kombinować w ten sposób żeby go
    sobie przywłaszczyć, bo stać mnie na kilka takich laptopów, i mam swój honor. Więc
    przestańcie snuć te domysły!!!

    To w końcu przymierasz głodem szukając pracy, czy stać Cię wielkopańsko
    na kilka laptopów?
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 52. Data: 2002-12-18 00:15:28
    Temat: Re: Włamanie do samochodu i=?iso-8859-2?Q?kradzie=BF?= firmowego laptopa.
    Od: "Aleksander L." <l...@N...gazeta.pl>

    Samotnik <s...@s...eu.org> napisał(a):

    > Bagażnika nie było w samochodzie?

    był, ale załadowany już

    > Nie mieszkam w Warszawie, ale wiem, że
    > nic się tam na siedzeniu nie zostawia i kropa.
    > --
    > Samotnik
    > Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

    już wiem i się o tym przekonałem, szkoda tylko że na własnej skórze
    pzdr

  • 53. Data: 2002-12-18 00:16:51
    Od: "Aleksander L." <l...@N...gazeta.pl>

    Samotnik <s...@s...eu.org> napisał(a):

    > O jejq, ja nie piszę, że go przywłaszczyłeś, tylko że z takiego tytułu
    > będzie sprawa w sądzie. Paragrafu "ukradli mu przed supermarketem" nie
    > ma.
    > --
    > Samotnik
    > Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

    o.k. rozumiem

  • 54. Data: 2002-12-18 00:24:43
    Od: "Aleksander L." <l...@N...gazeta.pl>

    Samotnik <s...@s...eu.org> napisał(a):

    > To w końcu przymierasz głodem szukając pracy, czy stać Cię wielkopańsko
> [...]

    O.K. trochę się zagalopowałem z tym "Stać mnie", za bardzo chciałem udowodnić że go
    sobie nie wziąłem. Powiem tak, mam komputer stacjonarny, który jest o wiele szybszy
    i bardziej rozbudowany niż nie jeden laptop.
    pzdr

  • 55. Data: 2002-12-18 00:24:43
    Od: "Aleksander L." <l...@N...gazeta.pl>

  • 56. Data: 2002-12-18 08:18:22
    Temat: Re: Włamanie do samochodu i kradzież firmowego laptopa.
    Od: "Przemek Wrzesinski" <p...@g...pl>

    W wiadomości news:atob35$ejf$1@news.gazeta.pl,
    Aleksander L. <l...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Ja też nie wiem czemu?

    Popros go w takim razie o OWU, mozliwe ze sa tam jakies wylaczenia i firma
    ubezpieczeniowa nie chce wyplacic odszkodowania.

    Przemek

  • 57. Data: 2002-12-26 13:06:22
    Od: "agulha" <a...@N...gazeta.pl>

    Współczuję Ci serdecznie, ale przed Tobą na pewno korowody sądowe.
    Po pierwsze - OCZYWIŚCIE, jak rozumiem, wezwałeś policję na miejsce zdarzenia
    i oni spisali protokół?
    Po drugie - czyżby laptop był nieubezpieczony? Jeśli tak, to było nierozsądne.
    Jeśli Tobie ukradziono nieubezpieczony laptop, to podejrzewam, że musi być
    sprawa sądowa. Nie jestem niestety prawnikiem i nie wiem, jak wygląda sprawa
    powierzania, i to pewnie jeszcze bez pisemnej umowy, pracownikowi cennych
    rzeczy, nieubezpieczonych, do używania poza zakładem pracy. Sama bym się
    chętnie dowiedziała, bo używam nieubezpieczonego telefonu komórkowego. Laptop
    jest ubezpieczony, więc mam tylko obowiązek go pilnować i nie pozostawiać np.
    na siedzeniu auta, bo byłaby odmowa wypłaty ubezpieczenia.
    Wątpię, żeby Ci pracodawca ot tak na piękne oczy uwierzył i
    powiedział "trudno". Skoro nie masz tyle pieniędzy, żeby mu je oddać, niech
    się z Tobą sądzi. To może bardzo długo potrwać; może sąd uzna, że nie musisz
    oddawać pieniędzy. Nawet jeśli uzna, że musisz, najwyżej obciąży Cię dług,
    który spłacisz, jak będziesz miał z czego [z pensji, na przykład] - nie wolno
    człowiekowi zabrać całej pensji, prawo nakazuje mu ileś tam zostawić.
    Mam nadzieję, że wypowie się jakiś sensowny prawnik na tym forum.
    Spróbuj też puścić maila na forum Gazety Wyborczej, tam jest większa
    frekwencja.