PracaGrupypl.praca.dyskusje › Witam i pytam :)

  • 1. Data: 2004-10-18 23:33:18
    Temat: Witam i pytam :)
    Od: "Madmax" <m...@w...pl>

    Witam wszystkich gapowiczów...sorry...grupowiczów :-P

    Mam takie malutkie pytanko. Jak sądzicie czy 50-latek moze znalezc w Polsce
    prace, nieposiadajac zadnych znajomosci??. Z gory dzieki za odpowiedz.

    Kuba vel Madmax
    gg: 4135230
    mail: m...@w...pl

  • 2. Data: 2004-10-18 23:56:11
    Temat: Re: Witam i pytam :)
    Od: "B.R." <b...@R...wpk.p.lodz.pl>

    Madmax wrote:
    > Witam wszystkich gapowiczów...sorry...grupowiczów :-P
    >
    > Mam takie malutkie pytanko. Jak sądzicie czy 50-latek moze znalezc w Polsce
    > prace, nieposiadajac zadnych znajomosci??. Z gory dzieki za odpowiedz.
    jesli ma np. 40 lat doswiadczenia na kierowniczych stanowiskach w kilku
    firmach w kraju i zagranica, albo prowadzil przez ten czas prywatna
    kancelarie prawnicza to... dlaczego nie? ;)

    mysle, ze w pytaniu wypadalo by podac wiecej informacji - jakie ten
    50-latek ma doswiadczenie zawodowe, osiagniecia, jaka praca go
    interesuje itp.

    --
    br

  • 3. Data: 2004-10-19 00:12:44
    Temat: Odp: Witam i pytam :)
    Od: "Madmax" <m...@w...pl>

    "B.R." napisał:
> [...]
    >
    > mysle, ze w pytaniu wypadalo by podac wiecej informacji - jakie ten
    > 50-latek ma doswiadczenie zawodowe, osiagniecia, jaka praca go

    nie ma wykształcenia wyzszego ale ma za to duza wiedze; ma zawod kaletnika,
    byl lawnikiem w sadzie, byl magazynierem w kilku firmach, pracowalw w firmie
    udzielajacej pozyczek i szlo mu to naprawde niezle, byl windykatorem; zna
    niemiecki miernie ,rosyjski dobrze a interesuje go praca jakakolwiek
    wiecej rzeczy nie pamietam ) [ Ale jak ktos ma ochote i mozliwosc
    zatrudnienia takiej osoby ( z czego bym sie bardzo cieszyl i bylbym bardzo
    wdzieczny ) to dowiem sie wiecej :-) ] miasto Łódź

  • 4. Data: 2004-10-19 06:05:38
    Temat: Re: Odp: Witam i pytam :)
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>

    In article <cl1mbs$mij$1@nemesis.news.tpi.pl>, Madmax wrote:
    (..)
    > pracowalw w firmie udzielajacej pozyczek i szlo mu to naprawde niezle,

    No to przecież wszelakiego typu Providenty to chyba non stop szukają
    "przedstawicieli"? I nawet można na tym nieźle wyjść (wiem na przykładzie
    znajomej). Nie jest to praca dla każdego (ja bym nie umiał :) no ale
    skoro masz doświadczenie...
    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH
    \---------------------------------------------------

  • 5. Data: 2004-10-19 09:38:16
    Od: "luk" <migda@_nie_spamuj_student.uci.agh.edu.pl>

    Użytkownik "Madmax" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > byl lawnikiem w sadzie,

    a ja mam takie pytanie??
    Jak mozna zostac lawnikiem w sadzie: jakie wymagania, kwalifikacje,
    umiejetnosci oraz jak wyglada rekrutacja na ww. stanowisko.

    pozdr
    Luk

  • 6. Data: 2004-10-19 09:38:19
    Od: "Janko Muzykant" <s...@o...pl>

    moim zdaniem NIE

    mowie na przykladzie wlasnym

    a mam jeszcze wiecej plusow i wyzsze itp.

    :-(

  • 7. Data: 2004-10-19 15:24:25
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "luk" <migda@_nie_spamuj_student.uci.agh.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:cl2m9a$aav$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Madmax" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > a ja mam takie pytanie??
    > Jak mozna zostac lawnikiem w sadzie: jakie wymagania, kwalifikacje,
    > umiejetnosci oraz jak wyglada rekrutacja na ww. stanowisko.

    Ławnik w sądzie to nie jest stanowisko tylko praca społeczna, polegająca
    na uczestnictwie w rozprawach przez 1 dzień (9:00 - 15:30) na 1 do kilku
    miesięcy.
    Nie otrzymuje się wynagrodzenia tylko dietę (rekompensatę??) za
    uczestnictwo w rozprawach, około 50 PLN.
    Nabór był w 2003 r. na 4-letni okres, na ten temat szeroko rozpisywała się
    "Gazeta Wyborcza" w połowie 2003 r.
    Kandydatów mogły zgłaszać organizacje społeczne lub polityczne, grupy
    obywateli (ok. 25 osób???) oraz sądy.

    Pozdrawiam

    wa

  • 8. Data: 2004-10-19 17:42:33