PracaGrupypl.praca.dyskusje › Witam czy może ktoś wie....

  • 1. Data: 2003-10-01 21:07:45
    Temat: Witam czy może ktoś wie....
    Od: "BioL" <c...@p...onet.pl>

    Jak napisać wypowiedzenie.
    Chcę sie zwolnić z pracy w trybie natychmiastowym jak napisać takie podanie
    ??
    Czy może ktoś dać mi przykład jak ma to wyglądać
    Oczywiście bez porozumienia stron poprosu chcę zerwać umowe.

  • 2. Data: 2003-10-01 21:54:18
    Temat: Re: Witam czy może ktoś wie....
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 1 Oct 2003 23:07:45 +0200, "BioL"
    <c...@p...onet.pl> zakodował:

    >Chcę sie zwolnić z pracy w trybie natychmiastowym jak napisać takie podanie
    >??
    [...]
    >Oczywiście bez porozumienia stron poprosu chcę zerwać umowe.

    Nie ma takiej możliwości. Chyba, że pracodawca naruszył swoje
    podstawowe obowiązki.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2003-10-02 08:25:45
    Od: "" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > <c...@p...onet.pl> zakodował:

    > [...]
    >
    > Nie ma takiej możliwości. Chyba, że pracodawca naruszył swoje

    zawsze możesz nie przyjść do roboty.

    Paweł

  • 4. Data: 2003-10-02 11:52:27
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia 2 Oct 2003 10:25:45 +0200, "" <w...@p...onet.pl>
    zakodował:

    >zawsze możesz nie przyjść do roboty.

    A pracodawca wtedy ma prawo, ale nie obowiązek rozwiązać umowę.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 5. Data: 2003-10-02 12:52:04
    Od: "" <w...@p...onet.pl>

    > Pięknego dnia 2 Oct 2003 10:25:45 +0200, "" <w...@p...onet.pl>
    > zakodował:

    > A pracodawca wtedy ma prawo, ale nie obowiązek rozwiązać umowę.

    oczywiście, że tak, ale stosując to rozwiązanie konsekwentnie, nie będzie
    pracować u danego pracodawcy, a kasa będzie lecieć - lepiej byc nie może.

    Paweł