PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wiza biznesowa do USA a konsekwencje dla firmy

  • 1. Data: 2003-10-01 17:48:45
    Temat: Wiza biznesowa do USA a konsekwencje dla firmy
    Od: "Marcin 'bydle' Szwarc" <x...@g...pl>

    Witam!
    Mam mozliwosc zalatwic sobie papiery z duzej firmy z siedziba w USA
    ktore stwierdzac beda ze chce wyjechac w celu przeszkolenia mnie w
    centrali. Z tego co sie zdazylem zorientowac, szanse na dostanie wizy
    w takim przypadku sa calkiem spore. Co jednak stanie sie jezeli nie wroce
    do Polski w okreslonym terminie? Czy firma ktora mi wystawila taki papier
    poniesie jakies konsekwencje? (wiadomo, chodzi o jeden 'stolek')

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2003-10-01 20:03:05
    Temat: Re: Wiza biznesowa do USA a konsekwencje dla firmy
    Od: "a&e" <a...@o...pl>

> [...]
    > do Polski w okreslonym terminie? Czy firma ktora mi wystawila taki papier
    > poniesie jakies konsekwencje? (wiadomo, chodzi o jeden 'stolek')

    a dlaczego mowisz o wizie biznesowej? na szkolenie takiej nikt ci nie da....
    mozesz dostac wize wielokrotnego wjazdu na 10 lat i wsio. a wtedy nie sadze zeby
    komukolwiek moglo sie cos przytrafic, mozesz wyjezdzac sobie na taka wize do usa
    w celach turystycznych
    w najgorszym przypadku inni z papierami danej firmy juz wizy nie otrzymaja
    pozdr
    ewa

  • 3. Data: 2003-10-01 23:18:56
    Od: n...@p...ninka.net.usun (Nina M. Miller)

    "Marcin 'bydle' Szwarc" <x...@g...pl> writes:

> [...]
    > do Polski w okreslonym terminie? Czy firma ktora mi wystawila taki papier
    > poniesie jakies konsekwencje? (wiadomo, chodzi o jeden 'stolek')

    Firma chyba nie, ale nie jestem pewna. natomiast Ciebie jak zlapia bez
    waznej wizy to bedziesz deportowany do Polski i szlaban na wjazd do
    USA na nastepne 10 lat.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun

  • 4. Data: 2003-10-01 23:22:02
    Od: n...@p...ninka.net.usun (Nina M. Miller)

    "a&e" <a...@o...pl> writes:

    > a dlaczego mowisz o wizie biznesowej? na szkolenie takiej nikt ci nie da....

    zgodnie z informacjami zamieszczonymi na stronie ambasady:
    http://www.usinfo.pl/consular/niv/niv.htm

    owszem moze dostac wize biznesowa na szkolenie:

    Business Visas

    Persons traveling to the United States for business purposes such as a
    business meeting, conference, symposium, or training course, must
    make an appointment for an interview.

  • 5. Data: 2003-10-02 05:57:55

    Nina M. Miller wrote:

> [...]
    >
    > Persons traveling to the United States for business purposes such as a
    > business meeting, conference, symposium, or training course, must

    no coz, chyba kazdy ma prawo sie pomylic?
    pozdr