PracaGrupypl.praca.dyskusje › Książeczka ubezpieczeniowa ?

  • 1. Data: 2003-10-01 20:04:19
    Temat: Książeczka ubezpieczeniowa ?
    Od: "Przemek" <p...@g...pl>

    Podpisałem swą pierwszą umowę o pracę i mam takie pytanie - czy w chwili
    obecnej, gdy mamy karty chipowe z byłych kas chorych są jeszcze książeczki
    ubezpieczeniowe? A dokładniej - czy zaczynając pracę powinienem takową
    otrzymać? Jeśli tak to od kogo? - od pracodawcy? z urzędu pracy?

  • 2. Data: 2003-10-01 20:15:28
    Temat: Re: Książeczka ubezpieczeniowa ?
    Od: "przemo77" <p...@N...emiasto.com.pl>

    Użytkownik "Przemek" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ubezpieczeniowe? A dokładniej - czy zaczynając pracę powinienem takową
    > otrzymać? Jeśli tak to od kogo? - od pracodawcy? z urzędu pracy?

    Kup sobie taka ksiazeczke i daj pracodawcy do podbicia

  • 3. Data: 2003-10-01 20:22:48
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "przemo77" <p...@N...emiasto.com.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Przemek" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    cos przegapilem????????????? Jakie karty chipowe?

    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

  • 4. Data: 2003-10-01 20:23:46
    Od: "" <g...@W...onet.pl>

    > Użytkownik "przemo77" <p...@N...emiasto.com.pl> napisał w wiadomości

    > cos przegapilem????????????? Jakie karty chipowe?

    byla Slaska KCh.

    pozdrawiam,

    glos

  • 5. Data: 2003-10-01 21:17:41
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik <g...@W...onet.pl> napisał w wiadomości > > cos
    przegapilem????????????? Jakie karty chipowe?

    > byla Slaska KCh.

    Dzieki za info

  • 6. Data: 2003-10-02 05:04:18
    Od: "-=Przemek=-" <p...@g...pl>

    Użytkownik "przemo77" <p...@N...emiasto.com.pl> napisał w wiadomości

    > Kup sobie taka ksiazeczke i daj pracodawcy do podbicia

    Kup? gdzie?

  • 7. Data: 2003-10-02 09:07:12
    Od: "Monika" <m...@k...ciach.chip.pl>

> [...]
    > ubezpieczeniowe? A dokładniej - czy zaczynając pracę powinienem takową
    > otrzymać? Jeśli tak to od kogo? - od pracodawcy? z urzędu pracy?

    Plastikowa karta to nowocześniejsza forma tzw. Książeczki Usług Medycznych,
    którą ubezpieczony dostawał za pośrednictwem swojej przychodni (takie durne
    wydawanie publicznej kasy niewiadomonaco, w przychodni się o to wogóle nie
    pytają).
    Legitymację ubezpieczeniową wystawi ci pracodawca (jeśli zatrudnia powyżej 5
    osób), albo ZUS (jesli do 5 osób, ale pewnie tez nie każą pracownikowi
    samemu tego załatwiać). Musisz złożyć pracodawcy wypełniony wniosek na
    formularzu ZUS E-22 + zdjęcie legitymacyjne.
    Pani księgowa/kadrowa/zusowa na pewno będzie wiedziała o co chodzi.

    Pozdrawia Monika.

  • 8. Data: 2003-10-02 20:25:52
    Od: "przemo77" <p...@N...emiasto.com.pl>

    > Użytkownik "przemo77" <p...@N...emiasto.com.pl> napisał w wiadomości

    > Kup? gdzie?

    Ja jak zgubilem to poszedlem do papierniczego i tam mieli takie pierdoly -
    ksiazaczki zdrowia, ksiazaczki ubezpieczeniowe itp...

  • 9. Data: 2003-10-02 20:54:33
    Od: "lukasz" <g...@W...onet.pl>

    > Użytkownik "-=Przemek=-" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ja jak zgubilem to poszedlem do papierniczego i tam mieli takie pierdoly -
    > ksiazaczki zdrowia, ksiazaczki ubezpieczeniowe itp...

    a jak często trzeba podbijać - co 3 czy 6 miesięcy??? jeśli się nie ma
    książeczki z pieczęcią za ważny okres to czy wystarczy aktualne RMUA?
    pozdrawiam,
    Lukas

  • 10. Data: 2003-10-02 21:42:10
    Od: "przemo77" <p...@N...emiasto.com.pl>

    Użytkownik "lukasz" <g...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

    > a jak często trzeba podbijać - co 3 czy 6 miesięcy??? jeśli się nie ma
    > książeczki z pieczęcią za ważny okres to czy wystarczy aktualne RMUA?
    > pozdrawiam,

    teraz co 6 miesiecy