  • Data: 2005-09-09 12:16:02
    Temat: Re: Wiek nie ma znaczenia
    Od: "gromax" <g...@N...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > NIe wiem , czy wszyskie zasady są w prawie, pewnie nie.
    > Ale niektóre są.

    Brawo za chęci. Masz swój cel - obojętnie czy innym się podoba (dla mnie na
    przykład jest bzdurny, ale to na marginesie), ty wiesz czego chcesz.
    tylko za bardzo nie wiesz jak
    więc ci podpowiem drogę, którą wg. mnie powinnas obrać:
    1. znaleźć przepisy i wykładnie rządzące językiem polskim
    2. znaleźć wytyczne, które rządzą tymze językiem. w tym np. ustawodastwo
    3. znaleźć drogę i sposób, żeby logicznie i miarodajnie udało się twój cel
    osiągnąć
    4. napisać wstępny projekt tak żeby miał ręce i nogi
    5 szukać poparcia dla istniejącego projektu

    na razie zaczynasz od punku ostatniego. a z tego wniosek że tylko przy dużej
    dozie szczęścia uda się swój cel osiągnąć. no chyba że tylko o to ci chodzi
    żeby potrolować i pokrzyczeć

    gro